Verwarrend.....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Klevkin, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klevkin

    Klevkin Bekend lid

    26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Hoi Allemaal,

    voor mijn eerste berichtje een wat rare titel.

    Afgelopen vrijdag hebben mijn man en ik een test gedaan omdat ik middenoorontsteking heb en pijnstillers wilde gebruiken die niet mogen als je zwanger bent. Ik had de dag ervoor ongesteld moeten worden. We gingen er niet vanuit, maar voor de zekerheid toch maar gedaan.

    De test bleek positief. Natuurlijk hardstikke blij erg ongelooflijk allemaal.

    Gisteren had ik echter bloedverlies, het was niet veel, een paar druppen en alleen bij het afvegen. Het afvegen doet bij mij ook erg zeer.
    Ik heb gisteren dus enorm in de rats gezeten.
    Omdat mijn middenoorontsteking ook nog niet over is, ben ik vandaag weer naar de huisarts geweest, heb daar mijn urine laten testen op blaasontsteking (heb ik regelmatig gehad) maar dat was verder goed. De huisarts was heel blij voor me, gaf aan dat het eigenlijk een heel goed teken is dat het in mijn schaamstreek pijn doet, dat dit in dezelfde reeks valt als pijnlijke borsten, maar ze kon me verder ook niet gerust stellen. Ik heb ook wat steken in mijn buik. Maar ook dat hoort blijkbaar bij de eerste symptomen.

    Ik weet in mijn hoofd dat ik me niet meer zo druk moet maken, maar ik kan me niet meer zo opgewekt voelen als in de eerste dagen. Daarnaast heb ik ook de oorontsteking, ik vind het lastig in te schatten wat daarbij hoort, en wat bij de zwangerschap vandaan komt. Ik slaap 's nachts ook niet goed daardoor.

    Oftewel, terugkomend op de titel, ik vind het erg verwarrend allemaal.

    Zou dat gevoel ook bij de zwangerschap horen?

    Maar goed om ook de andere kant even te laten zien! :D ik ben wel ontzettend blij dat ik zwanger ben! Hoop alleen dat alles goed gaat!
     
  2. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Was het bloed echt helderrood of meer roze of bruin?
     
  3. Klevkin

    Klevkin Bekend lid

    26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    het was roze/rood, meer rood dan roze
     
  4. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    En het is nu gestopt?
     
  5. Klevkin

    Klevkin Bekend lid

    26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    nee ik dacht eerst van wel, maar vanmiddag bleek weer van niet :(
     

Deel Deze Pagina