Te diepe penetratie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi,

    Nou, sinds eigenlijk alles hier wordt besproken, stel ik deze vraag ook maar even.

    Gisteravond hebben m'n vriend en ik gemeenschap gehad en we deden een standje die voor mijn gevoel erg diep ging. Ik voelde toen hij klaarkwam dat hij ergens hardstikke hard tegen aan stootte. Direct daarna kreeg ik een harde buik (zo voelde het althans) en kon niemand aan m'n buik komen, zó gevoelig.

    Ben bang dat we misschien iets geraakt hebben ofzo.. Ik had geen bloed of andere pijn maar het voelde wel vervelend.

    Iemand ervaring hiermee en zouden we iets (de beeb?) geraakt hebben ofzo?
     
  2. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Bo,

    Ik denk dat je vriend, je baarmoeder heeft geraakt.
    Je hoef je hier over geen zorgen te maken.
    Je beeb heeft er niks van gemerkt.
    Het is alleen een heel naar gevoel voor je zelf.
    Volgende keer toch maar weer een ander standje doen ;)

    Groetjesss Jetje
     
  3. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dank je wel voor je antwoord, maakte me een beetje ongerust! Voelde idd absoluut niet lekker, maar goed.. Ander standje dus next time! ;)
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    tijdens de zwangerschap gaat de baarmoeder mond lager of hoger zitten, bij jou waarschijnlijk lager en hierdoor raakt hij deze ook eerder. het kan geen kwaad hoor de baarmoedermond is dik genoeg om je uk te beschermen. voor jou kan het wel onprettig zijn dus ja inderdaad wat andere standjes proberen.
     
  5. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hey meid,

    Heel herkenbaar, ik heb af en toe ook het idee dat er iets geraakt word, en daarna heb ik ook een harde buik. Ik denk niet dat schadelijk is, maar wel vervelend!
     
  6. Kimmies

    Kimmies Actief lid

    9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Laat ik mijn man dit maar niet lezen, als hij dit hoort wil hij helemaal niet meer! :)
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    *zwijmel* hier wordt nog gesex't whahahaha...
     
  8. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hahaha.. :p Geen seks meer voor jullie?
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Mwah....;) Niet echt nee...
    Manlief heeft het ook ontzettend druk. Komt vast wel weer hoor, vind het niet het belangrijkste!
     
  10. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ben met je eens elmo.. is niet het belangrijkste.
    Hier staat het ook op een laag pitje.. ik heb ook dat er wel is iets geraakt word en m'n buik pijn doet.
    Nou dan hoeft het voor mij niet zo vaak haha.
     
  11. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. Wij doen het ook niet meer zo vaak als eerst, maar toch minimaal 1x in de week. Heb nu meer behoefte aan echt genegenheid ipv seks. Dus we knuffelen wat af.. haha.. :p

    M'n vriend vind me nu zo aantrekkelijk.. Alles is lekker zacht, zegt ie.. hihihi.. :p
     
  12. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi hier ook hoor.
    En m'n borsten vind ie helemaal geweldig :confused: ze doen al pijn als ie er naar kijkt :) ;)
     
  13. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Bij ons ook veel minder...dit ivm bloedingen.... zelfs de gyn had ons afgeraden..dus ja dan houdt het echt op he....

    Het is niet zo dat ik het echt mis... maar het idee is wel raar...
     
  14. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, precies.. nou.. als wij het dik een week niet hebben gedaan dan verlang ik er gewoon echt naar en dan vergeet ik gewoon de pijn.. :p
     
  15. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hiero staat het niet op een laag pitje als het aan mij ligt mag het elke avond wel :)
    mijn man remt me, maar anders. en gelukkig werk ik en ben ik zo nu en dan echt te moe om te sexen ;)
    anders ben ik nooit zo g..l, maar sinds ik over de 10 weken zit :confused:
     
  16. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    De eerste 6 weken had ik geen zin in sex, daarna weer wel. .
    En nu pffff word al bijna moe als ik er aan denk! hihihi
    Maar ik vind het de laatste 2 weken ook heel anders voelen op één of andere manier! (minder prettig) :oops:

    Zielig mannetje hij krijgt nog wel maar zeker niet vaak meer :confused: :(
     
  17. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hier ook meer behoefte aan lekker knuffelen komt ook omdat de seks niet prettig meer voelt maakt niet uit welk standje en soms voelt het echt pijnlijk nou komt mannetje niks te kort hoor haahahah maar zijn wel meer knuffelig geworden hihi
     
  18. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hier heel weinig behoefte aan seks hoor. Ik vind het ook zo ongemakkelijk, weet gewoon niet meer hoe ik mij moet zetten, buik zit er toch enorm voor in de weg vind ik. Voor de mannen is dat natuurlijk minder tof, hij zal meer behoefte hebben dan ik en wetende dat het na de bevalling voor een tijdje waarschijnlijk helemaal gedaan gaat zijn.. Ocharme! :)
     

Deel Deze Pagina