Anti transparant

Discussie in 'Gezondheid' gestart door yara1986, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yara1986

    yara1986 Actief lid

    24 feb 2010
    118
    0
    0
    Aankomende dagen gaat het erg warm worden en aangezien ik niet rond wil lopen met klotsende oksels leek het me wel handig om mijn odorex weer eens te gebruiken. Maar hier zit wel alcohol in volgens mij. Kan je dit wel gebruiken als je zwanger bent eigenlijk?:(
     
  2. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ja natuurlijk. Zo lang je geen heel flesje leegdrinkt... ;)

    Maarre... ik vind zelf deodorants zonder alcohol veel fijner, vooral als ik me net geschoren heb.
     
  3. yara1986

    yara1986 Actief lid

    24 feb 2010
    118
    0
    0
    Ja ik gebruik het ook niet als ik me net geschoren heb, auw! Maar dit is geen gewone deo, maar spul waardoor je een paar dagen niet zweet zeg maar. Dit houdt het helemaal tegen.
     
  4. lovelyme

    lovelyme Fanatiek lid

    12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik gebruik zelf een anti transparant van therme.. hij kost wel wat maar hij is wel super goed!
     
  5. Alita

    Alita Niet meer actief

    ik gebruik ook gewoon syneo nu kan best meid!!!
     
  6. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik neem aan dat je het niet opdrinkt? ;) Anti-transpirant kun je gewoon gebruiken.
     
  7. Alita

    Alita Niet meer actief


    whahahahahaha....

    Maar ik heb met dat bij de eerste zwschap toen ook even afgevraagd even hoor;)
     
  8. yara1986

    yara1986 Actief lid

    24 feb 2010
    118
    0
    0
    Hihi, oh ik wou net een slok nemen eigenlijk:p
    Ik nam ook wel aan dat het niet kwaad kon, maar toch maar ff vragen voor de zekerheid he:)
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    tuurlijk meid liever even vragen!!
     
  10. Vanilla

    Vanilla Fanatiek lid

    10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Op de site van Odorex staat dat je het probleemloos kunt gebruiken tijdens zwangerschap, ik heb dit namelijk al eens eerder opgezocht.

    Toch gebruik ik het tijdelijk niet meer, het is geen gewone deo. Misschien wat overdreven maar voel me er toch niet fijn bij.
     
  11. Piekie81

    Piekie81 Actief lid

    18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij het onderwerp had ik echt even een Huh!?!? :$ Anti transparant?? gaat iemand de ramen van de babykamer zandstralen? :D:D

    Maar nu ik het bericht gelezen heb begrijp ik waar het over gaat :p
    Anti-transpirant-spul van Odorex...

    Ik heb ooit zo'n flesje gehad, maar het nooit echt gebruikt. Dus ik weet eigenlijk niet eens of het bij mij wel werkt...

    Maar alcohol aan de buitenkant kan inderdaad geen kwaad. Misschien dat er een beetje doordringt in je bloedbaan, maar dat is volgens mij echt maar een heel klein beetje. Vast net zo'n beetje als je binnenkrijgt wanneer je vruchtensap drinkt! Dat kan dus echt absoluut geen kwaad.
     
  12. yara1986

    yara1986 Actief lid

    24 feb 2010
    118
    0
    0
    hihi, ja ik zie nu pas dat ik het fout heb geschreven:)
     
  13. Druif2008

    Druif2008 Actief lid

    16 aug 2008
    287
    1
    0
    Ik gebruik die Odorex extra dry ook niet meer sinds ik zwanger ben. Het zal vast geen kwaad kunnen maar ik vond het ook zo'n gek idee dat je niet kan zweten (je porien zit dan dicht). Ging mij dus niet om de alcohol die er in zit, maar om het dichtsmeren.
    Tja volgens Odorex kun je het gewoon gebruiken.
     

Deel Deze Pagina