Ardo calypso to go ZGAN!

Discussie in 'Babyverzorging en voeding' gestart door Soumayyaah, 3 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soumayyaah

    Soumayyaah Bekend lid

    8 aug 2011
    547
    33
    28
    Omdat ik er vanuit ging dat ik veel zou gaan kolven heb ik in mijn enthousiasme een aantal maanden geleden de hele uitgebreide set van de ardo calypso kolf gekocht. Uiteindelijk zorgde het kolven bij mij voor veel stress (kolf ik wel genoeg? etc) waardoor ik de kolf slechts enkele keren gebruikt heb en eigenlijk alleen nog maar 'live' gevoed heb. Gelukkig gaat dat nog steeds hartstikke goed, en verwacht ik de kolf eigenlijk niet meer nodig te hebben. Vandaar dat ik hem te koop aanbied!

    De keren dat ik hem gebruikt heb vond ik hem erg fijn in gebruik want hij is erg stil in vergelijking met andere kolven. Tevens kan je zowel de zuigkracht als het ritme handmatig aanpassen. Er zitten diverse maten borstschilden bij, dus er is altijd wel 1 die past. Ook zit er bij de set een handkolf, welke je makkelijk mee kan nemen voor bijvoorbeeld onderweg. Een klein koeltasje om de afgekolfde melk in te bewaren als je niet thuis kolft. En Ik heb zelf nog twee extra flesjes aangeschaft. Zie de foto voor de accesoires.

    Ardo geeft garantie tot 400 kolf uren, dus onafhankelijk wanneer het apparaat is aangeschaft. (Zie website ardo) Ik heb er letterlijk misschien 1 week 3 x per dag mee gekolft. Dus nog bijna volledige garantie. Tevens heb ik de aanschaf bon nog. (Oktober 2016)

    Als je de set koopt mag je de magnetron sterilisator van avent, een avent flessenwarmer en een nieuw en ongebruikt drink flesje van avent Natural (260 ml) er gratis bij hebben!

    Pm voor vragen
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina