Ik word er zo moe van....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door theeleut, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theeleut

    theeleut Actief lid

    19 aug 2008
    314
    2
    18
    Van die mensen die voortduren letten of ik niet iets dikker ben geworden... of dat ik wel of geen wijntje drink....

    Omdat we pas getrouwd zijn denken ze dat we gelijk beginnen met kinderen ( is ook wel zo..., maar dat gaat hun helemaal niets aan...)
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat is met alles zo, ben je niet getrouwd en ga je naar een bruiloft vragen ze tig keer en wanneer gaan jullie trouwen.
    ben je getrouwd dan is het gelijk van wanneer komen er kinderen.
    is er een kindje word er gelijk gevraagt van wanneer komt de 2de.
    gewoon niet op reageren dat is het beste, al word je er dood moe van van al dat gezeur.
     
  3. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik ben dan wel niet getrouwd, maar wel pas gaan samenwonen.
    Mijn beide ouders hebben me het vlak nadat wij gestopt waren met de pil op de man af gevraagd hoe en wat en toen zijn we ook eerlijk tegen ze geweest dat we gestopt waren met de pil. En verder zijn we er eigenlijk heel open over dat we gestopt zijn. Het voordeel is dat als je er open over bent mensen minder op je letten omdat ze dan vermoeden dat als het eenmaal zo ver is dat je dan ook open en eerlijk bent.
    En het werkt ook wel een soort van ontspannend... door er zo open over te zijn ben ik niet zo gestrest ermee bezig.
    Maar daarin ieder zijn of haar eigen ding.
    Succes iig, maar trek je er niks van aan van wat anderen vinden of denken dat hoort of goed is. Het enige goede is dat wat jullie willen!

    Liefs Annemiek
     
  4. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Annemiek heb ik ook hoor als mensen ernaar vragen zeg we zijn bezig .
    En met me me moeder en schoonzusje praat ik er ook veel over.
    Ik denk dat het me daardoor ook minder gestresst raak en ik ben ook niet zon persoon van het geheimzinnge gedoe.
    En zo kunnen mensen je ook steunen als het even niet gaat lukken.
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.574
    113
    Oh zo irritant! Maar je hebt het met alles, nu Jesper bijna een jaar is, vraagt iedereen wanneer de 2e komt?! Ik vind het zo vervelend, het gaat ze gewoon helemaal niks aan!
     

Deel Deze Pagina