augustus 2016 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door lellebel2, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    IMG_6427.JPG Oh kijk, ik wist niet dat vele van jullie extra flesjes geven.

    Hahahah femkes, ik moest wel lachen toen ik je reactie las dat je een kleine buddha had verwacht.

    Ze sliep vannacht ook door, om 5:30 even een huiltje maar toen ik bij haar slaapkamerdeur was was ze alweer stil.

    Dus ik ben super blij, want ik wad echt heel erg moe.

    Ik heb idd gisteren een test gehaald. Vanochtend getest, maar ik denk vals alarm. Want streepje is veel te licht, had bewust een early test gekocht en als het nu zo licht is kan het zijn dat ik dus een vroege mk heb. Of een late eisprong en dan ben ik nog veel te vroeg met testen, maar dan heb ik wel een hele vroege cyclus gehad.

    Zij was in augustus 76,5 cm. Dat is toch niet zo lang Jillz? Mijn man is 1,88 en ik 1,58
     
  2. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wij geven ook een klein flesje hoor als ze honger heeft, heeft ze honger.
    Kleine meid hier was in juli rond de 70 cm geloof ik.

    Iez, ik heb bij de jongste ook geen knaltesten gehad. Dus je weet nooit! spannend!!

    Ik heb last van mijn rug :( gister een rare draai gemaakt en toen schoot het er in... auw!
     
  3. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat naar Afkes, beterschap
     
  4. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Nou ik vind hem toch wel duidelijk positief hoor!! Voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk blijft het goed gaan!
     
  5. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Op zich is positief gewoon zwanger, maar ik kan me met jouw geschiedenis en medische situatie goed voorstellen dat je voorzichtig bent. Ik gun het je gewoon ontzettend dat het weer goed gaat, ik blijf voor je duimen @iez

    Sterkte @Afkes 10tal, lijkt me ontzettend pijnlijk.
     
  6. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Ik zie een mooi streepje Iez!! Spannend! Laat ei, late innesteling, langzame opbouw. Wie weet gaat het gewoon goed! Ik duim voor jullie.
     
  7. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Ga je vandaag nogmaals testen Iez?
     
  8. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Joepie! We hebben een kruiper!! Hij kruipt nu bijna vier meter voordat hij op z'n buik verder gaat :D Bij de oudste zat er twee weken tussen kruipen en lopen. :thumup:
     
    Jillzz en femkes vinden dit leuk.
  9. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Dat zou heel rap zijn, over 2 weken lopen haha. Maar wie weet. Bij mijn oudste zat er 7 maanden tussen kruipen en los lopen, dus ik wacht nog rustig af :D

    @iez heb jij nog getest?
     
  10. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Bij ons zat er ook telkens maanden tussen, als jouw mini over 2 weken loopt haalt hij onze mini nog in ;) Ze is nog steeds erg voorzichtig met lopen en regelmatig ook te ongeduldig, ze kruipt dusdanig snel dat ze daar vaak weer naar terug gaat als ze iets wil.
     
  11. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    O ik verwacht nog niets hoor :o: De oudste was dan ook bijna 15 maanden toen hij ging kruipen :p

    @iez ik zag in je topic bij de testen dat je toch weer een witte test had. Balen zeg! Hoe is het nu?
     
  12. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Hier is het nog aan een hand lopen. Alleen staan vindt ze eng. Ze zakt dan meteen door haar knieën, maar als ze het niet door heeft, dan kan ze echt lang staan.

    Ook is ze aan het kletsen. Papa, mama, auto en nu ook hallo en oh als er wat is gevallen. Zo schattig. Mijn oudste was niet zo vlot met kletsen.

    En ze kan met een vork eten!
     
  13. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    @iez, hoe gaat het met je?
     
  14. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Wat een snelle kletser afkes, leuk hoor!

    Wij zijn weer terug van vakantie en die kou, wind en regen zet me gelijk weer in de herfst. Helemaal niet leuk!
    Kleine jongen is gelukkig weer helemaal beter, en hij lijkt opeens een stuk groter geworden. Zo wijs opeens, ik weet het niet precies. Echt een dreumesje.
     
  15. Cindy2015

    Cindy2015 Fanatiek lid

    18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Iez, volgens mij lees ik dat je ongesteld bent geworden/vroege miskraam? Dat is niet leuk, sterkte.

    Jillzz, het is wel echt herfst nu ja :p. Leuk is dat hé, dat het baby er steeds een beetje meer af gaat :D.

    Bioluun, twee weken tussen kruipen en lopen?! Wow!

    Afkes, wat knap! En met een vork eten, hoe leer je dat :p? En is dat makkelijker dan met een lepel? Hier worden wel wat pogingen gedaan met lepel, maar echt eten daarmee naar binnen dat lukt nog niet heel hard.

    De 'verlatingsangstfase' lijkt hier eigenlijk nu wel voorbij. Afgelopen weekend is hij een paar uur bij een buurvrouw geweest die hij niet heel goed kende, en bij mijn schoonouders, die hem ook op bed hebben gelegd, en dat ging helemaal prima. Hij is nu ook weer enthousiast als hij mijn vader ziet bijvoorbeeld, en kan prima even zonder ons. Dus dat is erg fijn. Verder loopt hij ook steeds wat stabieler, wat vooral fijn is voor het aantal valpartijen en blauwe plekken. En ondanks de inmiddels vier doorkomende kiezen en vier hoektanden, is ie meestal wel lekker vrolijk.
     
  16. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Nou dat binnen twee weken lopen zit er echt niet in hoor :roflmao: Hij kruipt gewoon eerder dan de oudste dus kan wat langer het kruipen oefenen. Gaat nu super trouwens!
    @Jillzz ja het dreumesje kan zomaar ineens uit die baby tevoorschijn komen he! Begint als ze gaan zitten vind ik altijd. En het lopen helpt daar ook bij. Al doet Tom dat nog lang niet en ik vind hem ook al helemaal baby-af hoor.

    @Cindy2015 fijn dat het goed gaat nu bij andere mensen. Geeft toch wat rust he. Hoe is het met jou? Al een flinke buik?

    Tom is weer veel aan het eten na een weekje of twee wat minder te hebben gegeten. Zoveel dat hij gisteren weer wat opboerdeo_O Hij heeft ook weer even wat meer slaap nodig overdag. Zou hij weer een groeispurt hebben?

    Vandaag is onze middelste man voor het eerst of de basisschool gaan oefenen :o: Ik vond het veel spannender dan bij de oudste op één of andere manier. De middelste is veel stiller en afwachtender. Zou hij zijn draai wel vinden? Maar schijnbaar ging dat meteen goed. Ik had verwacht hem weg te kunnen brengen want ik zou een uur later beginnen op het werk. Maar de roostermaker had zich vergist en nu bleek gisteren dat ik toch vroeg moest beginnen... balen want nu kon ik niet mee. Gelukkig kon vl wel.
     
  17. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Is toch lekkerder achterlaten he als je weet dat het goed gaat cindy. Fijn dat die fase voorbij is voor nu ;)
    Hier gaat het ook wel een stuk beter. Alleen volgende week komt er een oma oppassen die hij niet zo vaak ziet en waar hij dus ook geen fan van is. Ik vind het wel spannend, ze heeft ook nog nooit op hem gepast dus ben benieuwd.

    Fijn dat het wennen goed ging bioluun. Toch weer spannend altijd. Jammer dat je er zelf niet bij kon zijn.
     
  18. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Sorry voor mijn late reactie. Had weer geen updates. Ik had idd een dag later een witte test en ben diezelfde dag later ongesteld geworden. Ik was 6 dagen over datum dus een vroege mk idd. Heel jammer maar liever zo dan na 40 wkn.
     
  19. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Blijft rotnieuws @iez . Ik hoop dat je snel een mooie test in je handen krijgt met weer zo'n schoonheid erbij 8 maanden later.

    Ik geniet ontzettend van het dreumeszijn. Vind dit echt zo heerlijk. Ze loopt steeds beter en is ook constant bezig om woordjes te proberen te maken. Tot groet vermaak van zichzelf en haar omgeving. Ze is verzot op onze katten en na een hele tijd enthousiast Aai roepen zodra ze er 1 zag (ze roept het ook bij elk ander beest wat ze ziet) probeert ze nu duidelijk om de klank Poes te maken. Hetgeen eindigt in een Poe met soort zucht en gek geluidje erbij. Wat zij dan hilarisch vindt en ik dus ook. Verder klimt ze overal op, over, onder en uit dus ik overweeg een tuigje voor bij de kinderstoel te kopen. Misschien dat ze dan langer dan 5 minuten blijft zitten. Als het eten haar interesse heeft gaat het wel goed, maar in alle andere gevallen wil ze toch liever uit haar stoel klimmen. Het is helemaal erg als ze iets wil en ze moet even wachten. Dan gaat ze eerst hard krijsen om zich 2 seconden later te bedenken het dan maar te halen, waardoor ze vrolijk over mijn bord heen kruipt. Van de week had ze de kaas te pakken, daar heb ik maar een fotoserie van gemaakt, leek me nuttiger dan boos worden ;)

    Morgen hele drukke dag, 's ochtends naar het ziekenhuis om gips te verwijderen. 's Middags moet iedereen naar de tandarts en daarna oudste door naar klimmen. Ik word al moe als ik eraan denk, tussendoor moet ik ook nog meerdere wassen draaien, dus wordt een strakke planning. Net gesport, ik probeer ook weer wat meer tijd voor mezelf te nemen, dus nu lekker slapen.
     
  20. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt femkes.

    Je drukke dag vandaag overleefd?
    Heerlijk he die kleintjes...
     

Deel Deze Pagina