augustus 2016 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door lellebel2, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Kan dat nu weer dan Jillz? Los van dat het mij verder niet uitmaakt.
     
  2. Cindy2015

    Cindy2015 Fanatiek lid

    18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik heb geen idee wat dat is en hoe dat werkt? Heb verder ook geen bezwaar tegen hier posten hoor.
     
  3. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Het was zomaar een idee. Bovenin kun je een privé conversatie starten en dat kan met max 6 personen. En we zijn nog met 6 over dacht ik zo.
     
  4. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh handig om te weten Jill
     
  5. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Idd handig om te weten. misschien dat ik dan gewoon de namen van mijn meisjes deel :)

    Femkes, klinkt als een heerlijke dag!
    Ik kan ook echt genieten als de kinderen genieten. onze afgelopen vakantie was ook zo lekker omdat onze oudste zo fijn kon spelen en rommelen.
     
  6. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.981
    1.638
    113
    @Jillzz dat is wel een idee ja.

    Ben wel nieuwsgierig hoe het met die andere dames en ukkies gaat trouwens.

    We hebben hier vrolijke dagen achter de rug. Tom kan zo heerlijk giechelen! Hij lacht en zwaait naar iedereen en kan lekker babbelen. We proberen hem wat woorden te leren. Hij lijkt wel meer te snappen maar zelf zeggen vindt hij niet interessant geloof ik :)
     
  7. iez

    iez VIP lid

    4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ja ze snappen meer dan dat we doorhebben volgens mij.

    Mijn kleine zegt vaca = koe, en waf waf als ze een hond ziet.

    Dames laatst hadden jullie het over merken van schoenen. Iemand bekend met de merken Belizia, Patrizia, Cal of KEQ?

    En welke maar gebruiken jullie nu?

    Groeien ze snel uit die maat? Want ik wil wat gaan kopen, maat 22 past ze niet omdat haar kuiten te dik zijn voor de laarsjes en nu wil ik pantoffeltjes maat 23 halen. Of ia dat opeens te groot?
     
  8. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.063
    10.330
    113
    Maat is echt heel kind specifiek. Mijn oudste liep pas met 16 maanden, maar begon meteen in maat 23. Best lastig om daar echte beginnerschoenen in te vinden. De tweede was een maand later, maar begon met 22. Deze zit nu in ongeveer maat 20, maar ik heb nu alleen nog maar slofjes. Als ze nog iets beter loopt en het weer iets slechter wordt kijk ik naar schoentjes. Maar ik verwacht dan maat 20. Ik heb nog wat van mijn nichtje, maar volgens mij net niet de goede maat. Daarnaast vindt ze het ontzettend vervelend om iets aan haar voeten te krijgen, dus wordt nog een uitdaging;)
     
  9. Cindy2015

    Cindy2015 Fanatiek lid

    18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Hier nu maat 22 aan, vooral vanwege de breedte. Qua lengte had hij die met maat 21 ook nog wel even aangepast. De merken zeggen me niks, maar daar heb ik ook weinig verstand van :p.

    We zijn in Landal, onze eerste vakantie :D! Lekker gespeeld vandaag, en hij doet nu zowaar zn tweede tukje van de dag. In t restaurant netjes anderhalf uur in de kinderstoel gezeten en hij maakt vriendjes met het hele park. Hij flirt met letterlijk iedereen en gaat overal langs om een lach te scoren :).
     
  10. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Iez die merken ken ik niet. De maat zou ik toch even in een schoenenwinkel opmeten. De oudste begon met maat 21 geloof ik met 16 maanden en de jongste heb ik nog niet opgemeten want die loopt voorlopig nog niet los denk ik ;)


    Cindy fijne vakantie!
     
  11. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wat een grote voetjes :D Mijn ukkepukken begonnen in maat 19.

    Merken zeggen mij ook weinig. Ik heb een paar leren slofjes van Ali Express. Daar doet ze nog wel even mee.

    Ze probeert steeds een paar stapjes los te zetten. Dat vindt ze nog wel spannend. Wel schattig dat ze echt aan het oefenen is. De oudste deed alles gewoon alsof ze nooit anders gedaan had. De jongste is meer een oefenaar.
     
  12. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.981
    1.638
    113
    Heeft iedereen de conversatie-uitnodiging gehad? Kunnen we daar verder kletsen? :)
     

Deel Deze Pagina