Augustus/september 2017 MMM mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moess, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Wauw, Nina jij ook al, gefeliciteerd!

    @fennes, ik moet vanmiddag weer naar het zh maar er gebeurt hier nog niets. Hoop dat de gyn. vandaag nog ff wil voelen en eventueel kan strippen. Zie ons 7 mnd geleden nog zo in het umc zitten/ lopen. Tijd is toch wel snel gegaan!

    @jeshh fijn dat je iig bijna verlof hebt.
     
  2. Moess

    Moess Niet meer actief

    @Corinne83 ohh ik kan me de dag van de tp nog zooooo goed herinneren! En nu ligt onze dame hier bij me. Al een maand oud!

    Spannend dames! Ik hoop dat jullie allemaal niet al te lang hoeven te wachten, maar wel lang genoeg (37w)
     
  3. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Ik ding weet ik nu zeker, volgende week rond deze,tijd zou ze in mn armen moeten liggen. Als ze zich niet voor di aandient gaan ze 's avonds een ballonkatheter inbrengen en woe vliezen breken.

    Ze hebben nu nog getoucheerd, ppfff die vrouw heeft denk ik op de boerderij gewerkt haha. Deed echt zeer, ook best wat bloedverlies gehad, lijkt nu minder te worden. Was nog steeds niet te strippen...
     
  4. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Oh spannend allemaal!!! Raar omdat zo te weten hoor Corinne, dat je volgende week haar heerlijk in je armen hebt.

    Ik weet nog wel precies welke dag tp was, maar zei net tegen een vriendin ben eigenlijk gewoon heel het traject echt vergeten, gelukkig.
     
  5. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ben een paar dagen geleden bevallen van een meisje! Alles gaat goed met ons!

    Succes met de laatste loodjes voor de zwangeren!
     
    fennes, Corinne83 en suikerklontje vinden dit leuk.
  6. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    Gefeliciteerd met jullie dochter Goldfishie en dankjewel! Geniet van al het moois en heel veel geluk! Fijn dat alles goed gaat! Liefs

    @Corinne83: ja de tijd is voorbij gevlogen! Niet normaal...
    Hier nog steeds alles rustig. Hoe gaat het met jou?
     
  7. Moess

    Moess Niet meer actief

    Gefeliciteerd goldfishie!
     
  8. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Gefeliciteerd Goldfish met de geboorte van jullie dochter
     
  9. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Hier is de vk nog weer geweest maar de boel zit nog potdicht :( zegt niets maar ik heb nog niet het idee dat ze er snel uit wil.. gis avond was ze mega druk, was mn baarmoeder nog blauw aan de buitenkant van het toucheren, gis ook aan de binnenkant pppffff.
     
  10. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    @fennes hoe is het met de bouw?
     
  11. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    @Corinne83: wat lief dat je het vraagt! Die gaat de goede kant op! Manlief blijft hard aan het werk en ik ben super trots op hem. Hij fikst het toch maar mooi allemaal terwijl hij helemaal geen bouw- of technische achtergrond heeft. Het is en blijft een monsterklus en moet dus ook echt stap voor stap. Ten eerste om het overzicht, het budget en de rust te bewaren maar ook om ervoor te zorgen dat we altijd een goede en schone leefruimte houden. Want in de verbouwtroep zitten is echt geen doen, zeker niet met twee kleine kinderen. Maar dat gaat prima dus niks te klagen hier.

    Ik plons even in bad met een boek en daarna ga ik lekker slapen.
    Kleine dame heeft het nog gezellig druk in mijn buik en ik voel niks meer aan kramp of iets wat ook maar in de verste verte op een wee lijkt. Dus de rust is redelijk wedergekeerd hier. Denk dat het voorlopig niet gaat gebeuren.
    Prima, wachten we gewoon nog even ;)
     
  12. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dank jullie wel voor de lieve reacties!

    We genieten volop van haar, ze is echt een heel lief en tevreden meisje!
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  13. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    Super Goldfishie! Mooi is het he?
    Hier nog steeds niks... Vanmiddag weer bij de verloskundige geweest en heb nog steeds 2 a 3 cm ontsluiting. Vrijdag naar de gyn voor een controle daar en op basis daarvan gaan ze kijken wat ze gaan doen. Inleiden of niet.
    Hoop zo dat ze zich voor die tijd al gemeld heeft....
     
  14. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Hoi allemaal, ik ben vannacht bevallen van onze dochter! We gingen naar het ziekenhuis voor de inleiding maar met dat ik aan de ctg lag kwamen de weeën. Na een weeënstorm van 5 uur was ze daar! Het gaat goed met ons! Ze is dus precies op de uitgerekende dag geboren.
     
    suikerklontje vindt dit leuk.
  15. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    Ik dacht het al Corinne! Wat geweldig dat jullie meisje er is! Ontzettend gefeliciteerd. Heel erg fijn dat goed met jullie gaat. Nu heerlijk genieten van al het moois. Wens jullie heel veel liefde en gezondheid.

    Liefs!
     
  16. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Corinne gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Fijn dat alles goed gaat!
    Fennes nu jij nog hoop voor je dat het nu echt op gaat schieten voor je
     
  17. Moess

    Moess Niet meer actief

    Gefeliciteerd met jullie dochter corinne
     
  18. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhh wat stom, ik heb hier helemaal niet meer gereageerd, sorry! En bedankt voor de felicitaties! Ons mannetje kwam met 38+2 spontaan. Was de dag ervoor nog bij de vk geweest en toen was mijn baarmoedermond voor de helft verstreken, maar er waren nog geen tekenen dat het de volgende dag zou gebeuren. Ik ging die avond wel naar bed met oncomfortabele (pijnlijke!) harde buiken maar voor de rest waren zowel ik als mijn man verrast toen ik 's nachts om 3.00 wakker werd met weeën.
    Mijn bevallingsverhaal staat hier voor de geïnteresseerden: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/de-laatste-10-weken-afteltopic-vervolg.653728/page-248#post-20888683
     
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh en Corinne en Goldfishie: jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie kleintje! Lekker genieten!
     

Deel Deze Pagina