Augustus/september 2017 MMM mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moess, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Gefeliciteerd Nina met jullie zoon!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    Op vrijdag 1 september is onze dochter geboren! Het was een snelle en nogal heftige bevalling waar ik even van moest bijkomen maar gelukkig gaat alles nu heel goed met ons.
    Trotse grote zus komt haar zusje steeds kusjes geven, zó lief!
    Wij genieten!
     
    Nina Sanders en suikerklontje vinden dit leuk.
  3. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Gefeliciteerd Fennes en fijn dat het nu goed gaat, heerlijk genieten
     
  4. Moess

    Moess Niet meer actief

    Hiep hoi, gefeliciteerd!
     
  5. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    @fennes van harte. Inderdaad ff bijkomen en genieten
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
  7. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    Dankjewel meiden!
    Hoe gaat het met jullie en jullie mini's?
    Hier gaat het allemaal heel goed! Sommige momenten wel pittig maar dat hoort er ook bij.
    Hoop dat jullie ook lekker aan het genieten zijn!
    En Jesh, hoe gaat het met jou? Ook voor jou wordt het nu spannend!
     
  8. jeshh

    jeshh Niet meer actief

    Oh sorry meiden, ik zit hier zo in mijn dikke-buiken-bubbel dat het er soms even bij in schiet om overal op te reageren. Fennes van harte! En ik ben natuurlijk ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat :D

    Hier rustig aan. Het rommelt sinds gistermiddag wat, maar na een kort nachtje zijn alleen de krampen nog over, dus ik denk niet dat het vandaag nog gaat komen haha. Afwachten geblazen, heel spannend!
     
  9. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hier ook alles goed. Gister was ze al weer 6 weken, tijd gaat zo hard. Maar het wordt ook af en toe wat zwaarder. Eerste 2/3 weken was ze heel weinig wakker dus was easy maar dat is heel heel erg aan het veranderen. Mevr wilt alleen heel de dag der speen in maar die valt telkens uit en dan is er paniek in de tent. (En ik heb echt een hekel aan een speen )
    De dagen qua hoeveelheid eten en uren slapen wisseld echt enorm.
    Van de week moet mijn vriend 3 dagen naar het buitenland en dan ben ik alleen met de kleine meid, ben heel erg benieuwd hoe dat gaat. Nu zijn de nachten voor mij en de ochtend fles voor hem (en kan ik dus lekker nog ff blijven liggen)
     
  10. Moess

    Moess Niet meer actief

    Ik vond het ook pittig worden na een week of 3. Eerst sliep ze continue en huilde helemaal niet. Na 3 weken kwam ze niet in slaap na de voeding en huilde meer. Nu verschilt het per dag maar over het algemeen is ze rustig en tevreden. Al weer 7 weken...
     
  11. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Tijd gaat idd snel, mijn kleintje is ook al weer bijna 2 weken! Hebben jullie beebs al de entingen gehad? Hier wil mw alleen op schoot in slaap vallen vandaag:rolleyes: Als ze slaapt en ik leg haar weg wordt ze weer wakker! Knap hoe die kleintjes dat volhouden :confused:
     
  12. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Pffff herken dat echt.
    Het slaapje tussen 12 en 2 slaat mevr gewoon over om 30min na. Vandaag weer een drama dag. Om 4uur de fles en daarna niet willen slapen uiteindelijk op mijn borst om half 6. Flesje om 7uur daarna geslapen van 7.45 tot 8.45 flesje om 10.00. Kreeg visite met een kindje van 2, mevr viel om 11.45 soort van in slaap tot dat het kindje een autotje liet vallen. Flesje om 13.00 en daarna stortte ze in. Ze slaapt s avonds ook heel slecht meestal valt ze pas om 20.30 in slaap. Dus ben benieuwd hoe het vannacht weer gaat
    Hier "gelukkig" nog een entingen gehad, volgens mij gaat dat echt aan je moederhart

    Hoe gaat het bij jullie met voedingen en slapen?
     
  13. Moess

    Moess Niet meer actief

    @Corinne83 ons kleintje krijgt deze week de prikjes. Ben benieuwd. Ik vind het niet zo spannend, hoop alleen niet dat ze er ziek van wordt of zich ziek gaat voelen :(

    @123laura : hier is het ook een hele tijd zo geweest. Nu slaapt ze ineens wee beter tussendoor. Qua voeding zitten we nu op 6 flessen van 120+3. Alleen soms op 5 van 120+3 dit komt omdat ze de na de laatste fles van 23u SOMS pas om 7.00u wakker wordt (!) En dus de nachtvoeding overslaat. Meestal komt ze rond 5.00/6.00. aangezien dit met de ochtendvoeding niet echt uitkomt geef ik dr dan soms een halve fles en dan slaapt ze nog tot 7.30 verder. Ik ga dit wel even overleggen op het cb vd week. Ik denk dat ze niks te kort komt want ze is al iets van 2kg aangekomen in 8 weken.
    Over het algemeen nu voedingen om 7.30-11.30-15.30-19.30-23.30 in de nacht dan meestal rond 5u een halve fles 60+3. ongeveer dan. Ze is met de voeding steeds ongeveer een uurtje wakker: voeden, boertje, knuffelen even in de box en dan naar bed, behalve in de nacht, dan gewoon alleen voeden en boeren ;). Alleen tussen 20u en 23u wil ze niet echt slapen, maar dat is ook prima. Ik merk dat ze steeds beter gewoon wakker kan zijn zonder de huilen/jengelen.
     
  14. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Hoi meiden

    Hoe is het met jullie en de baby's?
     
  15. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    @jeshh: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Heel veel geluk en liefde gewenst! Geniet ze. Liefs
     
  16. jeshh

    jeshh Niet meer actief

    Wat lief @fennes, dank je wel!!
     

Deel Deze Pagina