AVG Free/antivirus vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door allwoman, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hoi hoi,

    Wij hebben nadat de pc gecrasht was :confused: mij oude pctje aangesloten,er zit windows xp op.
    Nu is de AVG free verouderd die erop zit en heb ik het idee dat de pc nu niet goed beveiligt is.

    Klopt het dat AVG niet meer free is? zie alleen updates voor betaalde versies.
    Heb er niet zoveel verstand van maar wil gewoon een goede gratis beveiliging op(antivirus/firewall etc) hitmann pro geprpbeerd maar daar gaat iets niet goed mee..loopt steeds vast met instaleren :confused: .
    Tips? ideetjes?
    :D
     
  2. Lampie

    Lampie Bekend lid

    30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
  3. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    misschien eerst je oude virusscan verwijderen uit je software en dan weer opnieuw downloaden en installeren.......
    heb ook avg en die is nog steeds gratis te installeren.

    waarschijnlijk komt de boel met elkaar in conflict omdat je een verouderde versie heb.

    succes!
     
  4. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    raad je trouwens ook aan om spybots search and destroy te downloaden als spyware programma.

    er is een hardnekkig virus in omloop (antivirus2008/2009) dat door dit programma verwijderd word.
     
  5. Niet meer actief

    Hoi,

    Eerst zul je je oude antivirus programma's moeten verwijderen.
    Vervolgens ga je naar AVG Free 8.0 die ga je downloaden.
    (iets naar onder scrollen om te downloaden)
    De rest volgt vanzelf, succes!

    Om je pc wat sneller te doen werken defragmenteren en eventueel schoonaken met ccleaner :idea:
     
  6. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank jullie wel heb de oude verwijderd en zet nu de nieuwe erop..maarre...hoe doe je dat? je pc defragmenteren?schaam....;)
     
  7. hoef je je niet voor te schamen.. ik weet ook niet hoe dat moet..

    :)
     
  8. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Pfffff :) ;)

    enne heb de nieuwe 8.0 er nu op....maar het updaten wil niet :confused: bleeehhhh
     
  9. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nou heb hem er weer af :( heb nu Avast! antivirus erop,..ben beneiuwd hoe dat bevalt?
     
  10. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    avast is een heel goede, werd mij geadviseerd door de winkel waar ze computers voor je samenstellen, hun vonden deze beter dan norton.
    en avast vond gelijk iets, wat norton dus niet had gevonden
     
  11. Niet meer actief

    Defragmenteren is dat je pc word opgeruimd....

    klik op start---->Alle programma's----->Buroaccesoires------>Systeemwerkset------>schijfdefragmentatie

    Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele fouten! :)
     
  12. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    whahahaha dussssss :) thanks ,..zal ik doen.
    nou de avast! stata erop en draaid,..kan dus niet zeggen of hij goed werkt want merk er nog niks van hihi (zal wel goed zijn ;) )

    kijk zo leer je nog eens wat,waar een zwangerschapsforum wel niet goed voor kan zijn! :)
     
  13. Ik Zweer bij Avast.. Die is echt goed. Die hebben wij al heel lang. Op de pc, en op delaptop. Ik wil niet anders..
     
  14. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    so far so good! merk er niets van eigenlijk! :)
     
  15. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    AVG 8.0 wilde bij mij ook niet updaten. Heb er een hoop ellende mee gehad. Heb er dagen mee lopen klooien en vandaag wil mn computer helemaal niet meer opstarten :(
     
  16. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    had ik dus ook en schijnen meer problemen mee te zijn,vandaar dat ik hem eraf gehaald heb..succes!
     
  17. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Een tip die ik tegen kwam was om de tijd/datum van de computer goed te zetten. Ik vond dit een rare tip maar toen ik ging kijken stond het inderdaad verkeerd.
     

Deel Deze Pagina