baarmoeder vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door niek, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi,

    ik ben vandaag bij de vk geweest en alles was goed, bloeddruk 120/70.
    Alleen vertelde ze op het einde dat mijn baarmoeder niet veel was gegroeid en vroeg of ik te druk deed. Nou moet ik zeggen dat ik mij goed voel en dus ook alles doe, maar ben toch wel geschrokken. Wat kan dit voor gevolgen hebben voor de baby? en wat moet ik nu doen?
    Heb wel even wat stress gehad doordat en het konijn van mijn dochtertje overleed en onze kat vermist was in 1 dag, maar kan dat al zo snel daarvan komen? Vorige week ook per ongeluk (zag ik te laat) een niet helemaal goed doorbaken hamburger gehad (ook weer niet heel rood), kan het daar van zijn? Overigens niet ziek geweest ervan.

    alvast bedankt voor het antwoord.


    gr. niek
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi niek,

    Het is lastig voor mij in te schatten van af deze kant van de computer maar 2 dagen stress en 1 niet goed doorbakken hamburger zijn daar geen oorzaak van. Waar we als verloskundige naar kijken is naar twee controles, dus is het zo dat de groei nog steeds weinig is bij de volgende controle kan het zijn dat je voor een groeiecho word gestuurd.
    Neem voldoende rust en wacht de volgende controle af, dat jij je goed voelt is hetbelangrijkst!

    Imke
     

Deel Deze Pagina