Baarmoederhals niet in midden

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Esmeralda, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmeralda

    Esmeralda Actief lid

    27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Als ik aan mijn baarmoederhals voel zit deze rechts van het midden van mijn vagina. Ook heb ik in geval van kramp deze ook enkel aan de rechterkant van mijn onderbuik, en bij zere borsten doet alleen mijn rechterborst zeer. Heeft dit misschien iets te betekenen, of ben ik, na 1,5 jaar nog niet zwanger te zijn, overal tekenen in aan het zien?
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi esmeralda,

    Dat je baarmoedermond afwijkt van het midden moet geen reden zijn dat het zwanger worden niet lukt. Naa 1,5 jaar proberen is het misschien tijd om eens bij de huisarts langs te gaan voor advies en eventueel naar de gynaecoloog voo ronderzoek.

    Groetjes imk
     
  3. Esmeralda

    Esmeralda Actief lid

    27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Hoi,

    Dankjewel voor je antwoord!
    We zijn inderdaad van plan om naar de huisarts te gaan, maar probeerden dit zo lang mogelijk te voorkomen.
    Ik ben sinds een maand begonnen met temperaturen. Is het altijd noodzakelijk om meerdere temperatuurkaarten mee te nemen?

    Groetjes Esmeralda.
     
  4. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Esmeralda,

    je moet tenminste 3 temperatuurkaarten hebben wil je een beetje een idee krijgen van jouw cyclus. Je kunt je wel eerder melden bij de huisarts, die kan alvast wat onderzoeken doen en je een verwijzing voor de gynaecoloog geven. Verder geen alcohol drinken, niet roken, gezond eten en leven, foliumzuur gebruiken.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina