Baarmoedermond laag 10 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamavanK, 24 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanK

    MamavanK Bekend lid

    25 aug 2010
    526
    81
    28
    Lieve allemaal,

    Bijna 2 jaar geleden ben ik behandeld voor een pap 4. Zag er allemaal niet zo goed uit en ben hierdoor erg bewust geworden van mijn "binnenkant".

    Ik heb al tijden niet meer van binnen "gevoeld", maar gisteren tijdens het douchen voelde ik mijn baarmoedermond heel laag zitten. Laag en zacht. Dit kan toch niet goed zijn? Ik kan mij nog herinneren van vorige zwangerschappen dat ik tijdens het wassen nooit iets heb gevoeld.

    Laatste zwangerschap heb ik wel vanaf 21 weken veel bloedverlies (een hele plas) inclusief verweekte baarmoederhals en 2 cm ontsluiting gehad.

    Iemand die mij een beetje gerust kan stellen?

    Alvast bedankt!
     
  2. MamavanK

    MamavanK Bekend lid

    25 aug 2010
    526
    81
    28
    Ter info: bloedverlies e.d. kwam toen door een groot hematoom.
     
  3. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had dat bij de eerste ook met 18 weken maar er was toch niks aan de hand en ZL is met ruim 39 weken geboren maar ik heb niet jouw voorgeschiedenis! Je kan altijd je vk/gyn bellen als je ongerust bent....
     
    MamavanK vindt dit leuk.
  4. MamavanK

    MamavanK Bekend lid

    25 aug 2010
    526
    81
    28
    Ik ga ook nog maar een gesprekje aan binnenkort. Ik heb van tevoren duidelijk aangegeven dat er op meerdere plekken stukken zijn weggehaald. Volgens de gynaecoloog die ik destijds had, zou zwanger worden en blijven geen probleem zijn. Toch ben ik bang dat het toch zal leiden tot vroegtijdige ontsluiting enz.
    Iemand daar ervaring mee? Heb weleens gelezen dat men een cerclage kreeg oid.
     

Deel Deze Pagina