Baarmoederslijmvlies op echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Followyourdreams, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hoi dames ,

    Heb even een vraagje over het baarmoederslijmvlies te zien op de echo .

    Bij elke echo zag je heel mooi om de vruchtzak een dikke rand ( baarmoederslijmvlies ) die dan de vruchtzak beschermt .
    Nu op mijn laatste echo is het niet meer zo mooi te zien als voorgaande keren , hoe kan dat ?
    Eerste foto vorige week met mooie dikke rand en onderste is van gisteren waar ik dus het vind lijken alsof de rand dunner is ?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Euh. Ik vind t ver gezocht meid. Heb je al eens overwogen om met iemand te gaan praten over je angsten? Ik herken bij jou heel erg het over-analyseren en jezelf daarmee over de flos jagen

    Ik zie namelijk een prachtige mooie echo met een prachtig mooi kindje in je buik
     
    Sado en bozoe vinden dit leuk.
  3. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Ik zie er niks raars aan.
    Het ziet er gewoon netjes uit.
     
  4. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik leg op elke slak 9kg zout, maar zelfs ik heb hier nog nooit aangedacht :) Met onze voorgeschiedenis snap ik uiteraard de stress, maar dat is echt niet nodig hoor. Super mooie echo met een super kreukeltje er in.

    We kunnen het geluk geen 1 van allen afdwingen, dus probeer wat rustiger te blijven.
     
    Sado vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd.
    En je moet nog 7 maanden zelfs!

    En daarbij is de belichting vd 2e echo ook heel anders.
    Wellicht dezelfde dikte rand, maar minder goed zichtbaar vanwege de donkerdere echo setting.
     
  6. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    ik zie eerlijk gezegd niet wat je bedoeld meid
    ik zou idd ook hulp zoeken voor je angst want je zoekt het echt te ver hoor.
    probeer wat te genieten, je hebt alvast de 9 weken al gehaald ,
     
  7. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Bedankt voor jullie berichtjes , hulp heb ik al ingeschakeld vanaf de eerste positieve test , helaas wachtlijsten ..
    Wel al intake
    Gehad en wacht nu op de eerste oproep ..
    Ik hoop dat ik snel beter met
    Mijn angst overweg kan , het overvalt me ook steeds .. dan zie ik weer dingen en ga ik beginnen met piekeren en uit eindelijk overdenken waar door ik er weer door heen raak .
    Het helpt me altijd wel om hier van me af te schrijven en de bevestiging te krijgen dat er echt niks aan de hand is ,
    Dankjullie xx !
     
  8. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Lieve schat! Ik zie een prachtige echo!
    Ik snap dat je je zo druk maakt met wat je al voor je kiezen hebt gehad.
    Maar zoals ik altijd zeg heb vertrouwen in dat kleintje.
    Probeer echt niet overal wat achter te zoeken, dan kan je straks helemaal niet genieten, en dat zou zo zonder zijn :(
    Leef, en geniet heb geduld (engelengeduld) en vertrouw meer kan je niet doen
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina