baby 13 weken....alleen de pink en geen fopspeen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druffia, 16 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Nou inderdaad! Ben inmiddels een vermogen kwijt aan speentjes en allemaal per 2 verkopen! Grrrr ;)
     
  2. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Bedankt allemaal nog voor jullie reacties.
    Kleine update...gisteren kreeg ik op CB te horen dat ik gewoon echt moet stoppen met pink aanbieden. Heb hem door inenting niet ingebakerd gehad....hij had hierdoor de hele dag overdag niet geslapen maar zat wel telkens te sabbelen aan zn handjes. Die avond hem toch met de pink in slaap gekregen zonder bakerdoek. Vanmorgen lag hij op zn buik te slapen met zn duim in de mond! En zonet heb ik hem neergelegd en met een beetje richthulp van mij is hij weer in slaap gevallen met zn duimpje! (Wel op zn rug nu)Ik weet het , een duim is ook niet alles....maar toch ben heel trots en voel toch wel een soort van opluchting!
     
    Vero0504 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  3. udition

    udition Actief lid

    1 dec 2015
    129
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het lijkt erop dat hij het nog lastig vind afbouwen als hij zo kort slaapt. Misschien een zipadeezip proberen? babbababy.nl verkoopt ze. Dan is het afbouwen makkelijker EN sabbelen ze vaak op uiteinde van de stof. Klinkt een beetje smerig, maar trust me - gaf ons zoveel rust en gewoon vaak genoeg wassen dat ding - of nog een tweede erbij kopen om af te wisselen tijden het wassen :)
     
    Druffia vindt dit leuk.
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.805
    14.144
    113
    Duimpje en speentje leren ze vanzelf af, dochter is hier een fanatieke speen gebruiker maar inmiddels loopt ze ook dagen zonder en eigenlijk pas als ze zich erg moe gaat voelen of niet lekker is vraagt ze om een speen. Tot die tijd hou ik m lekker achter de hand, ze is nu oud en behendig genoeg om m te vragen gelukkig dus t speengebruik gaat nu ineens van t ene op t andere moment rap omlaag zonder al te veel moeite. Dus hopelijk binnenkort helemaal weg.
     
    Druffia vindt dit leuk.
  5. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Aantal weken verder en Inmiddels slaapt hij gewoon rustig zonder ingebakerd te worden. Gelukkig! Uiteindelijk bleek duim ook niet meer te werken en heb ik via marktplaats de one piece van dr.brpwn pofspeen te pakken kunnen krijgen. deze fopspeen heeft de vorm van de fles, wordt alleen niet meer in NL verkocht. Hij pakte deze gelijk en na 2 weekjes pakt hij nu elk speentje dat ik aanbied! Had dr. brown ook gemaild waarom niet en blijkt dat ze deze uit het assortiment hebben gehaald omdat er te veel aanbod is van spenen en deze minst verkocht werd.

    Heerlijk pink vrij :D
     

Deel Deze Pagina