Baby 3 maanden al paar uur niet geplast

Discussie in 'Verzorging' gestart door Irisje24, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irisje24

    Irisje24 Bekend lid

    18 apr 2017
    763
    298
    63
    Alweer een topic, sorry het nieuwe moederschap is nog spannend.

    Maar normaal heeft de kleine man mega volle plasluiers. Gister om half 7 viel hij in slaap, zelfs zonder een flesje, en net om half 2 werd hij onrustig en heb ik hem gevoed. Ik doe hem altijd vooraf verschonen ivm reflux en tot mijn verbazing was zijn luier nog droog. Vind het wel heel lang zonder een plasje dat is niks voor hem normaal gesproken. Moet ik hier iets van denken? Ik las dat als een baby een paar uur niet plast dat hij dan uitgedroogd kan zijn maar hij krijgt naar mijn weten genoeg voeding binnen, soms zelfs veel te veel. Hij had wel een hele natte poep luier gister beetje waterig.
     
  2. San987

    San987 Fanatiek lid

    21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Heeft hij al een natte luier gehad ondertussen??

    Misschien heeft hij heel vast geslapen??
    Volgens mij is de richtlijn 6 natte luiers op een dag. Als dit 1 dag er maar 5 Zijn, is dat niet erg..
     
  3. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.034
    15.043
    113
    Mijn jongste heeft weken niet geplast snachts. Als hij smorgens een halfuur wakker was kon ik hem helemaal verkleden omdat hij zoveel in 1x plaste ;)

    Alleen een paar uur niet plassen is niet erg. Zijn er andere symptomen als bijv suf is het wat anders.
     
  4. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.180
    2.374
    113
    Als alle vocht eruit gaat door spugen en diarree en er geen vocht over is om te plassen dan moet je het in de gaten houden.

    Zonder ziek zijn en voldoende drinken is het bijna niet mogelijk om uit te drogen
     
  5. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Had Bo ook rond de 3 maanden. Droog tussen 23:0000 en 07:00. Ik dacht nog dat is wel heeel vroeg zindelijk :roflmao:
     
  6. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.034
    15.043
    113
    Hepaas bleef het niet hier bij de jongste :roflmao: oudste wel, die was eerder nachtzindelijk dan dag
     
  7. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Houd wel even in de gaten of hij het niet te warm heeft! Als het vocht naar zweten gaat vanwege de hitte kan het niet in de plasluier ;). Maar eenmalig is het volgens mij sowieso niets om je zorgen om te maken. Hier ook wel eens.
     
  8. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Haha ik heb ook te vroeg gejuicht :)
     
  9. my1969

    my1969 Actief lid

    26 aug 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    En? Heeft je zoontje al geplast?
     

Deel Deze Pagina