Baby begint te trappelen als ik ingezakt zit.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Als ik voor de computer zit of op de bank en ik ben moe, zak ik wat in.
    Wat ik nu vaker merk is dat m'n kindje juist dan begint te trappelen.
    Zou ie dat doen uit ruimte gebrek?
    :rolleyes:
     
  2. wolly

    wolly Niet meer actief

    Geen idee, ik heb er ook wel eens aan zitten denken.
    Als ik op de bank zit of achter de comp zit ik ook wat naar voren en dan begint hij gelijk met trappen onder in me buik.
    Volgens mij is er nog wel voldoende ruimte en kan het geen kwaad.

    Liefs wolly :)
     
  3. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik heb dat ook, als ik op een lage bureaustoel zit op werk, dan gaat het ineens tekeer in mijn buik.

    Ik denk zelf dat het komt dat door die houding je baarmoeder wat ineenzakt en je hierdoor minder ruimte hebt en het sneller voelt bewegen.
     
  4. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    dat denk ik ook wat sassie zegt als ik gewoon bankhang :) voel ik het wel maar als ik ik de auto/vrachtwagen zit voel ik het niet.net kreeg ik trouwens echt een harde schop zo had ik het nog niet gevoeld
     
  5. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    hoi hoi!

    Ik herken dit! Ook als ik ingezakt zit voor de computer of op de bank ofzo dan begint de kleine hard te trappelen. Soms ga ik dan maar weer rechtop zitten omdat ik dacht dat het kwam door te weinig ruimte in de baarmoeder en de kleine dat vervelend vind.... Maar misschien is het inderdaad zo dat je het dan juist meer voelt omdat de baarmoeder dan wat krapper wordt ofzo?

    Grappig..

    Liefs Farfan
     
  6. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hahaha...ik heb dat ook! Ik denk toch dat het is omdat er dan minder ruimte is :D
     
  7. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nu ik er over nadenk....ik heb dit ook :) Vooral inderdaad als ik achter de pc zit.
    Al voel ik hem nu ook, en ik lig languit in bed met de laptop op mijn benen, dus hij heeft nu ruimte zat :) Het is gewoon een actief baasje waarschijnlijk 8)
     
  8. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik had dit vooral als ik op mijn rechterzij ging liggen. De laatste 10 weken lag m'n ventje met zijn voeten in mijn rechterzij, kontje omhoog en hoofd omlaag. Keurige houding dus, maar zodra ik op rechts ging liggen liet hij weten dat hij dat géén goed idee vond! Dat betekende dus dat ik alleen maar op mijn linkerzij kon slapen (buik en rug waren allang geen optie meer).
    Beetje in de verdrukking dus, maar niet zo dat het kwaad kan of zo.. gewoon vervelend voor de kleine (geloof mij: als-ie zó gaat trappen geef je hem vanzelf meer ruimte!)
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    hier ook! moet alleen zeggen dat ze meer een draaikont is...
     

Deel Deze Pagina