Nog 58 dagen,....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PrisEnKids, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Soms beangstigd het me wat....zo van ow nu is het echt, nog eventjes en dan hebben we een baby bij.... :confused:
    Nog 5 weken en 2 dagen en dan mag ze komen, kan ik het wel, lukt het wel met de andere kids, en gaat de bevalling goed.
    Allemaal vragen waar niemand me antwoord op kan geven.
    Allemaal dingen waar ik op moet wachten.

    Ik zal me buikje wel missen omdat het de laatste is, 4 is genoeg!
    Maar die schopjes en de hik ja die ga ik wel missen.

    Aan de andere kant kruipt de tijd en kan ik niet wachten om me meissie vast te houden en wou ik dat ik al verder was.....

    Sorry wou het even kwijt ;)
     
  2. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb ook zoveel vragen en soms denk ik ook oh jeeh, nu ik je berichtje lees voel ik de angsten ook! Niet alleen de bevalling maar ook een baby, zo nieuw! Ik dacht dat het bij een evt. 2e wel weg zou zijn, maar jij heb er bij de 4e dus nog steeds last van hihi :)
     
  3. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik dacht dat ik daar alleen last van had omdat het de eerste is.....

    Het gaat zo snel, ben heel erg benieuwd naar ons kleintje maar zal het intieme wel missen
     
  4. joepie01

    joepie01 Bekend lid

    7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ja spannend he allemaal. het is voor mij ook helemaal nieuw dit is de eerste voor ons.
    maar ik kan niet wachten tot dat de baby komt. het er zo zin in lekker knuffelen en pronken met je baby heerlijk. zit er helemaal vol van. ben ook wel een beetje ongeduldig hoor. vind het wel goed nu het mag van mij wel komen hahah.
     
  5. sarake

    sarake Actief lid

    16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Spannend hé! Bij mij nog 22 dagen, dus nog 3 weken en 1 dag. Maar beebje mag van mij wel sneller komen hoor!
     
  6. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    pff...ik mag het misschien niet zeggen, maar de kleine mag met 37 weken wel komen van mij hoor...
    Ben echt een wrak....

    "Gelukkig" heb ik minder dagen te gaan als jouw tsser :)
     
  7. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hey Prisenkids ;)

    Ik herken het ook hoor, ook al is het je tweede,derde,vierde volgens mij maakt het niets uit!
    Ik moet nog 7weken, maar denk zelf dat ze eerder komt, zo begin sept over een week of 4 dus....

    maar heb het ook aan de ene kant zal je je buik weer missen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer genoeg, en wil ik lekker knuffelen ;)

    jessica
     
  8. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Beangstigen doet het me niet.
    Maar dat die tijd kruipt.......weet ik alles van.
    Hoe korter de datum nadert, hoe langzamer de tijd gaat.
    En dan zegt iedereen geniet er nog maar van, is je laatste keer.
    Maar ik kan bijna niet meer genieten, ben uitgeput, krijg last van mn rug (hernia) en de BI wordt steeds erger. Hoe moet je dan genieten?
     
  9. Ik vind het ook nog zo eng,mijn eerste.
    Ben echt een wrak kan niet wachten tot ze er eindelijk is,maar toch weer bang voor alles wat er daarna gaat komen.
     
  10. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ik heb sosm ook echt zoiets van: :confused: jeej, we zijn straks echt papa en mama!

    Nog 9 dagen te gaan tot m'n bevaldatum en hij mag om mij nu echt wel komen ! (graag vóór het mooie weer hihi)
     
  11. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Pris..we lopen aardig gelijk op! Ook ik heb nu zoiets van het komt aardig dichtbij maar het is eigenlijk ook nog ze heel ver weg :D
    Maar 37 weken is best vroeg hoor...

    Ik hoor van veel meiden dat ze hun buik best missen na de zwangerschap. Snap ik ook wel..je hebt je kleintje zolang bij je mogen dragen en het was echt van jou...straks moet je het met iedereen delen :D haha...

    Dus ik geniet er nog wel van dat mn kleine meid nog even lekker voor mij alleen is... ;)

    Liefs Angeltje
     

Deel Deze Pagina