baby de hik in de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bartje, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    heb sinds gisterenavond en vanochtend een regelmatig geplop in de buik richting me schaambeen.zou het zo zijn dat de beeb de hik heeft,heb volgens mij wel ergens gelezen dat dat kan.heeft iemnd anders dit ook meegemaakt.ben nu 31 weken zwanger
     
  2. hironobesh

    hironobesh Bekend lid

    14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Ja zou heel goed kunnen,dat de kleine de hik heeft.
    Voelt grappig he?
     
  3. Geaaaaaatje

    Geaaaaaatje Bekend lid

    31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Het zou best heel goed mogelijk kunnen zijn. Ligt je beebje met het hoofdje naar beneden toe? Mijn beebje heeft dagelijks de hik, maar een aantal weken gaat mijn buik dan ook echt mee in het ritme. Is wel een leuk gevoel trouwens. En het idee ook en dat terwijl ik de hik bij mezelf nooit echt leuk gevonden heb. Nu geniet ik ervan als mijn beebje de hik heeft (in de buik...tot nu toe nog dan).
     
  4. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dan kan heel goed. Hier had C ook regelmatig de hik in mijn buik.. Bijna dagelijks soms. En dat bleef ook zo na de geboorte. Dat werd pas vanaf 2/3 maanden steeds minder.
     
  5. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik ben overmorgen 31 weken en voel dit ook heel regelmatig,herken het nog van bij mn dochter,..leuk he!?
     
  6. Thamara00

    Thamara00 Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hier met de 1ste zwangerschap ook geregeld.
    Mijn zoontje had dan 2 a 3 x per dag de hik in mijn buik.
    Vond het zelf een grappig gevoel, maar vond het voor de kleine wel sneu om zo vaak de hik te hebben.
     

Deel Deze Pagina