Baby en kapper

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RyansMommy, 17 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.828
    164
    63
    Onze zoon was 5,5 maand toen we voor het eerst met hem bij de kapper zaten. Nu is hij net 6 en gaat al sinds een aantal maanden met man mee naar de barbier.

    Alleen bij jongste dochter heb ik een paar keer kleine plukjes geknipt, omdat ze aan de achterkant gewoon dreads had. Ik wilde het haar niet aandoen om dat te gaan kammen. Nu ze een beetje groter is zet ik haar gewoon voor nijntje, dan kan ik prima haar haartjes kammen en staartjes maken.
     
  2. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Ik knip mijn zoontje zelf. Gewoon op YouTube filmpjes van zoeken. Kost niks en ik vind het leuk om te doen. En als het niet lukt kan je altijd nog naar de kapper.
     
  3. RyansMommy

    25 mei 2018
    47
    9
    8
    Vrouw
    Zo leuk die krulletjes ja, die van ons heeft dus ook krulletjes en vind het zonde om kort te knippen. Dus het zal dan echt alleen de puntjes worden. Ik ga eerst eens met anti-klit spray of conditioner aan de slag!
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Gewoon kapper!
    Ik heb de eerste haartjes er zelf rond 4 mnd afgeknipt maar op een gegeven moment zit er gewoon geen model in. De kapper kan super snel even die piekerige overbodige plukken knippen. Hij is nu 13 maanden en moet NODIG weer.. Ik kan er niets mee. maar na de douche krult het zo lief omhoog. Ik kan daar nog geen afstand van nemen o_O
    Maarja, ik wil ook geen Haagse Sjonnie met een mat :p
    Ik denk dat ik deze eek maar een afspraak maak nog.
     

Deel Deze Pagina