baby en verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vonkje27, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Mijn vriend en ik roken allebei, maar bij ons in huis wordt er door niemand gerookt. onze families roken niet thuis als wij er zijn.

    Daarbij waren wij vorige keer op een verjaardag en heb ik Dano ook boven op hun slaapkamer gelegd, met de babyfoon erbij. heel simpel. als ze nog zo klein zijn slapen ze voornamelijk. en wat je in het uiterste geval kunt doen is als je kindje wakker is er gewoon ook bij gaan zitten tot zij/hij weer slaapt.

    Ik vind overigens dat je het zeker bij familie altijd kunt vragen of ze niet willen roken, het is tenslotte maar een vraag, hou er rekening mee dat het antwoord altijd anders kan zijn dan je verwacht en tsja dan zullen ze ook moeten begrijpen dat je niet komt. Voorheen rookten wij ook in huis, maar niet als mijn schoonouders er waren want zij kon daar niet tegen. nou was voor ons een kleine moeite om even buiten te gaan roken.
     
  2. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    He vonkje,

    Hoe was je verjaardag? (Of ie die vandaag?) Viel het mee? Ben ik wel ff benieuwd naar.
     
  3. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    tja ik zou dus niet gaan, als ze eerste keer ook al lekker met zijn allen gingen paffen, zou ik niet gaan, wil je geen scheve gezichten dan heb je toch hoofdpijn! :)

    mijn man rookt op het dak, en hier binnen rookt niemand, en gelukkig heb ik een heerlijk bijdehande man, en waar we ook gaan op visite stuurt hij iedereen naar buiten, of zegt duidelijk waarom we weggaan.. en helemaal familie, als wij komen met die kleine word er gewoon niet gerookt of buiten, zonder wat te vragen
     
  4. Female

    Female Niet meer actief

    Kijk, van een paar sigaretten die in een huis gerookt worden zal een kind niets krijgen. Maar een ruimte die blauw staat zou ik zelfs niet willen.

    Ik vind niet dat je mensen kunt vragen niet te roken in hun eigen huis. Wel vind ik het niet meer dan normaal dat mensen hier uit zichzelf rekening mee houden.
    Als dit niet wordt gedaan, betekent dat dus dat jij zelf je keuze moet maken.

    Ik zou gewoon even aan de broer van je vriend vragen of er gerookt gaat worden binnen en uitleggen waarom je dat lastig vind. (je hoeft niet zeurderig over te komen, maar gewoon concreet zeggen wat je op je hart hebt ;) ), en dan evt ook uitleggen waarom je niet komt.
    Als zij dat op een niet-volwassen manier oppakken, hoef jij daar volgens mij niets meer mee te doen, wanneer je van jezelf weet wél op een volwassen manier gehandeld te hebben.

    En wat ik zou doen; in een huis waar heel veel gerookt wordt zul je mij niet zien zitten met mijn zoon ;)
     

Deel Deze Pagina