baby groeit te hard

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silly88, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuti80

    Tuti80 Fanatiek lid

    20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Super voor jullie zeg! Komt vast helemaal goed. En al vaker gezegd hier: wat een lekker ventje heb je!
     
  2. Annanas

    Annanas Actief lid

    18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb je topic gevolgd maar nooit gereageerd, maar wil je nu echt even feliciteren dat het zo goed gaat! Echt heel fijn :D
     
  3. silly88

    silly88 Fanatiek lid

    11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nou ik weet nog steeds helemaal niks. maar het gaat goed. ik krijg toch steeds meer de hoop dat het allemaal niks ernstig is geweest. kijk, hij is gewoon groot. daar kan niemand omheen. maar als dat het enige is ben ik hartstikke blij :D met zn lichamelijke ontwikkeling gaat alles goed. niet achterlopen in ieder geval. dat hadden ze verwacht natuurlijk

    rollen allebei de kanten op, en om zn as vanaf 6 maanden dus gaat perfect
    wie weet is dit wel 1 van mn laatste berichten. ik hoop het
     
  4. silly88

    silly88 Fanatiek lid

    11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    kijk maar :D maar goed wat maakt het uit. hij was even groot als de rest van de kindjes die er waren, alleen waren die 9 -14 maanden zo ongeveer denk ik. er werd nog gevraagt of ie ook op de glijbaan wilde en op zo'n ding in het water. uhm nee hij is pas 7 maanden ;)
     
  5. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Die curve gaat goed zeg!

    Mar hoezo weet je nog niks? Er zijn toch meerdere onderzoeken gedaan in verschillende ziekenhuizen? Heb je daar dan nog geen uitslagen van?

    Hoe vaak voed je nu nog per dag en heb je nog last van hyperlactatie?
     
  6. silly88

    silly88 Fanatiek lid

    11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nu is hij 11,705 en 74,5 cm met (bijna) 7 maanden.

    en nu hopen dat snel de uitslag van de laatste onderzoeken binnen is!

    :)
     
  7. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Lekker ventje! Fijn dat het zo goed gaat!
     
  8. silly88

    silly88 Fanatiek lid

    11 jan 2010
    1.429
    0
    0

    jaa dat wel. maar tot nu toe is alles goed. ze kunnen steeds niks vinden. er is nu nog 1 DNA onderzoek bezig maar de uitslag komt pas maanden later. we zijn geloof ik in januari geweest.

    hij krijgt nu 5 voedingen per dag. hyperlactatie is rond 4 maanden denk ik weggaan. had zoveel stress aan me hoofd toen door dit alles en gewoon de 'normale' babyproblemen (reflux, de hele dag huilen nog maar op). misschien daarom ? en daarna is ie ook niet meer zoveel aangekomen. dus wie weet ??
     
  9. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Het klinkt goed allemaal en het is een vrolijk mannetje om te zien!
    Ik vind het nog steeds supergoed dat je niet gestopt bent met de borstvoeding!;)
     
  10. fafje

    fafje Niet meer actief

    ziet er goed uit, en wat een scheeeetie heh!!
     
  11. adi

    adi Niet meer actief

    Oh wat een heerlijk mannetje! Zo aan zijn hoofdje vind ik hem helemaal niet 'groot', maar een stoere koppie :D

    Fijn dat het zo goed gaat. En ik snap wel dat mensen hem ouder inschatten ;), mijn grootste dochter woog met 18mnd 10,5kilo en was gewoon gemiddeld.
    maar niet ieder kind hoeft gemiddeld te zijn, het gaat erom dat zijn curve goed geleidelijk loopt en dat hij zich goed ontwikkelt en gezond is!
     
  12. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heerlijk ventje *smelt*
     
  13. silly88

    silly88 Fanatiek lid

    11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja ben echt blij dat het allemaal de goede kant op gaat :D

    mensen denken heel vaak dat ie ouder is. van de week toen ie in de wagen zat vroeg iemand of ie al mama kon zeggen. haha nou nee dus. hij is groot, maar van binnen nog heel klein
     
  14. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Fijn dat het de goede kant op gaat met je knul!!
    Hier ook een groot mannetje.
    Maandag naar het cb geweest en nu met 14 maanden is Owen 85 cm en 14 kilo!
    Zijn broer van 4 jaar weegt net een halve kilo zwaarder dan hem hihihi
    Hier zijn ze samen, vorige maand is deze foto gemaakt :)
     

Deel Deze Pagina