haren kleuren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door niekenie, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niekenie

    niekenie Actief lid

    29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    ben haarstyliste van opleiding maar zit toch met de vraag
    "mag ik wel/niet mn haar kleuren nu ik zwanger ben?"
    heb mijn haar niet meer gekleurd sinds december dus zit met een giga uitgroei :s
    ze hebben ons altijd geleerd dat je het niet mocht ontkleuren/afbleken ,maar dat is nu toch ook weer een 8jaar geleden
    Iemand ervaring mee?
     
  2. Maia

    Maia Niet meer actief

    ik heb het gewoon laten kleuren, volgens mijn vk kan dat gewoon.
     
  3. niekenie

    niekenie Actief lid

    29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    mn vriend s maar heel de tijd bezig dat hij me s knalrood wil zien :) en word zelf horendol van die uitgroei ,van de week s bij de kapperswinkel horen voor mss amonia-vrije kleuring dan
     
  4. PluizigSpook

    PluizigSpook Actief lid

    28 jan 2012
    450
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens de salon waar ik kom kun je tegenwoordig veilig je haar kleuren omdat de producten in de loop der jaren zijn aangepast en veiliger zijn geworden. Wel kan de kleur iets anders uitvallen, maar dat schijnt maar heel zelden te gebeuren.
     
  5. celinac

    celinac Actief lid

    18 okt 2011
    289
    0
    0
    Ik heb het ook een hele tijd niet gedaan, maar op een gegeven moment dacht ik f*ck it, er zijn zoveel kapsters (waaronder mijn eigen moeder) die er met 8 maanden nog permanentjes in doen bij klanten.

    Als je je haar niet mag verven mag je je nagels ook niet lakken, of nagellakremover gebruiken, of wat dan ook..
    Meisje doet het tot nu toe nog goed gelukkig en heb mijn haren laten blonderen ongeveer 7/8 weekjes terug ;)

    Als je je er niet helemaal goed bij voelt, kan je ook gwn haarverf zonder ammoniak gebruiken, deed ik helemaal in het begin ook.
     
  6. Silvaantje

    Silvaantje Actief lid

    20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Ik verf ook gewoon m'n haar hoor, doe geen hele gekke dingen met compleet nieuwe kleuren enzo maar mn uitgroei hou ik toch wel gewoon bij :)
     
  7. Priscilla4

    Priscilla4 Fanatiek lid

    30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Hier verf ik t ook gewoon, wel 1e 12 weken niet geverfd
     
  8. misa

    misa Niet meer actief

    Hier ook alles met mijn haren gedaan: ontkleuren, verven..! Kan gerust!
     
  9. MamaMel88

    MamaMel88 Bekend lid

    1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier lekker mijn haar gister laten kleuren hoor. Volgende week een 50 jarige bruiloft en dan moet het er wel leuk bij zitten hihi. Rond de kerst heb ik het ook gewoon laten kleuren en tot nu toe heeft ons kind er niets aan overgehouden hihi. Vandaag ook nog net zo druk als anders :). Dus laat jezelf lekker verwennen zou ik zeggen !!
     
  10. Melindy

    Melindy Fanatiek lid

    2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    mijn kapster zei vorige week dat het gewoon veilig was en dat het maar zelden gebeurd dat de kleur anders uitvalt en als dat gebeurd, is het met blond.

    dus als je het bij wil werken: gewoon doen.
     
  11. Mama322

    Mama322 Actief lid

    29 aug 2011
    384
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor tuurlijk kan dat gewoon. Mijn kapster doet het alleen liever niet de 1ste 12 weken ivm verkeerd uitvallen van de kleur.
     
  12. niekenie

    niekenie Actief lid

    29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    maandag s om een tubetje rood gaan zo te horen :) ventje s daar al 4maand over bezig dus gaan m s lekker verrassen :)
     
  13. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bij mij viel de kleur te donker uit. Bijna zwart ipv middenbruin.
    Was wel even schrikken..:D
     
  14. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja dat kan hoor, ben ik wel blij om anders liep ik nu met een grijs kopje rond bleh
     

Deel Deze Pagina