Groei spurtjes baarmoeder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kenzo, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenzo

    Kenzo Lid

    12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Ja misschien een vreemde vraag hoor, maar het valt mij op dat de mate van ongikrampjes "meestal in de avond" van dag tot dag verschillen.

    Zoals vorige week zaterdag had ik het vanaf einde middag tot dat ik ging slapen, en dan zo erg dat ik dacht dat het gebeurd was.
    vandaag was ik de dieren aan het voeren en ik moest echt even gaan zitten.

    Echte steken in mn lies/zijkant buik en soort ongikrampjes erbij.
    Ben even een uurtje gaan liggen op de bank en het was een komen en gaan van deze ongemakken.
    Niet dat het neit uit te houden is, maar duidelijk aanwezig.

    Nu gaat het wel weer maar het maakt me best onzeker.
    Is het nu zo dat het een soort van groeistuipen zijn ofzo?

    Of is dit heel dom gedacht....
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Zelf heb ik ook vreselijk veel last gehad van groeispurten. Dat was dan gezien over een aantal dagen. De vk stond ook steeds echt te kijken als ik weer kwam (kwam wat vaker dan normaal) en mijn baarmoeder had dan qua centimeters ook echt een groeispurt gemaakt.
    Het verklaarde ook mijn bandenpijn etc.
    Een groeispurt bestaat dus echt wel....kan alleen voor iedereen anders zijn op het gebied van hoe dat voelt, waar, hoe vaak etc.

    Elmo
     
  3. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook wel paar keer het idee dat een flinke groeispurt heb gehad.
    Dan heb ik mee bandenpijn en het idee dat mn huid van mn buik te krap is, blijkt ook wel nu woensdag ontdekt heb dat ik een zebra huid heb gecreërd :(
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb dat ook, een paar dagen meer pijntjes en een paar dagen minder pijntjes of helmaal geen last. Nadat ik een paar dagen wel aardig wat pijntje heb gehad, is mijn buik weer een stukje groter (ik meet het niet, maar merk het wel).

    Die pijntjes kunnen je wel erg onzeker maken, maar als ik ze een paar dagen niet heb, wordt ik ook weer onzeker... gelukkig voel ik de kleine nu wel regelmatig (heel lichtjes)

    groetjes,
    Snoopy
     
  5. Kenzo

    Kenzo Lid

    12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Nou gisteren avond waren die pijntjes meer pijnen! :evil:
    Heb toen de kruik methode toegepast en hups het verdween als sneeuw voor de zon.

    Nu had ik nog een vraagje, de kans is vrij redelijk aanwezig dat het er 2 zijn.
    Loop bij de gyn en we zagen deze ronde toen duidelijk 2 springklare eieren :rolleyes:

    kan het zijn dat die krampen zo heftig zijn omdat het er 2 zijn?
    Of komt het zo vroeg wel vaker voor?
     
  6. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik had in het begin ook van die vreselijke krampen, dan moest ik echt even gaan liggen zo'n pijn deed het en dan de volgende dag was ik duidelijk weer gegroeid.
     

Deel Deze Pagina