baby ligt (ver) achterin

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jess93, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    Even een vraagje!
    Ik heb gisteren mijn 2e echo gehad en ging er met een volle blaas heen. Hij bleek echter wel heel erg vol (oeps). Nu heeft ze toen wel goed beeld gekregen van ons kindje en ze vroeg zich af hoe t eruit zou zien als de blaas leeg was. Toen ik dus naar de wc was geweest kon ze t kindje nog amper vinden. Ze zei dat het kindje dan ver naar achter ligt bij mij dus dat het goed is voor mij om met gevulde blaas naar echo te komen. Nu dan mijn echte vraag: als het kindje achterin ligt krijg je dan ook minder (snel) een grote buik?
     
  2. janneke000

    janneke000 Fanatiek lid

    29 dec 2010
    1.049
    2
    36
    Nee :D
    Ik heb een beste buik hoor!
    Mijn kindje ligt toch zo stiekem ver naar achteren dat tot gisteren nog geen enkele vk zijn ligging goed kon voelen :p
    Heel vreemd vind ik zelf, want ik heb een beste toeter, maar dat zullen dan wel mijn organen zijn die naar buiten hangen ofzo hihi!
     
  3. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Hier best een bolle buik, zo was ik bij dochter met 17 weken..

    en mijn bm ligt zelfs gekanteld en helemaal achterin. Mijn darmen daarentegen zijn enorm opgezet in de vorm van een bolletje dus lijkt het alsof ik veel verder ben. Het kan dus zeker
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Ik ben nu 38 weken zwanger en heb een nog kleinere buik als ukkie... bij mij ligt ze ook naar achteren... het ligt ook wel aan je bouw en buikspieren volgensmij...
     
  5. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    Jeetje Ukkie, dat is inderdaad een goede buik! Wel een mooie buik trouwens. En bijzonder Janneke dat ze dat pas zo laat gevoeld hebben voor het eerst! Voel je zelf het kindje wel schoppen etc dan?

    Ja kan het aan je bouw liggen? Ik ben topsportster en heb dus sterke buikspieren en een normaal tot slanke bouw. Betekent het als je sterkere buikspieren hebt dan gemiddeld dat je een dunnere/dikkere buik krijgt?
     
  6. maartje25

    maartje25 Niet meer actief

    Heb ik ook maar van horen zeggen hoor... dus of het waar is? Ik sport enorm veel en heb sterke buikspieren en bijna geen zwangerbuik dus het zou maar zo kunnen...
     
  7. AnnaCF

    AnnaCF Niet meer actief

    Hier lag de baby ook ver naar achter en de placenta voor.
    Nu met 40 weken heb ik voor mijn gevoel een hele grote buik. Volgens vrienden n de vk valt het heel erg mee.

    Maar je begon bij mij pas rond de 20 a 21 weken te zien dat ik zwanger was. Voor de buitenstaander dan.
     

Deel Deze Pagina