Baby wijd open ogen in slaap?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spikkeltje, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

    Spikkeltje Fanatiek lid

    Ik ben vanmorgen best wel geschrokken, mijn zoontje (6 mnd) werd wakker met duidelijke mama-honger. Dus ik nam hem bij me en knuffelde hem terwijl hij naast me op het kussen lag op het holletje van mijn arm. Ik dacht dat hij in slaap viel. Toen ik meer rechtop ging zitten, zag ik ineens dat hij zijn ogen open had, maar hij keek mij niet aan en leek niets te zien. Ik schrok me rot en allerlei scenario's gingen door mijn hoofd: dat hij (bijna) dood was of een epileptische absence had. Maar toen ineens bewoog 'ie en deed hij zijn ogen half dicht en sliep hij. Had hij dan zijn ogen open in zijn slaap? Ik heb het niet over halve luikjes, nee echt wijd open. Ik vond het erg eng!
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.045
    113
    Is dat niet dat waak dromen? Mijn neefje heeft dat ook gehad (toen 3 jaar oud) ging rechtop zitten na een enge droom keek je met open ogen aan en keek dwars door je heen want hij sliep gewoon nog. Hier wel een baby die kan jengelen om speen in dr slaap en ouwhoeren maar nog niet open ogen zien slapen.
     
  3. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik had dat ook als baby en kind, sliep regelmatig met ogen even open. Ziet er heel eng uit, aldus mijn vader ;) maar kan geen kwaad :)
     
  4. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    Mijn dochter doet dat ook al van kleins af aan.
    Niks om je zorgen over te maken.

    Ik deed het als kind ook en nu nog steeds regelmatig
     
  5. Koningsgezin

    Koningsgezin Fanatiek lid

    24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    O dat lijkt mij een eng gezicht zeg. Gelukkig niet mee gemaakt
     

Deel Deze Pagina