Babyboek vanaf 1 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juul76, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul76

    Juul76 Bekend lid

    20 nov 2006
    768
    297
    63
    Mijn zoontje is pas 1 jaar geworden en ik heb zijn babyboek nu helemaal volgeschreven. Ik heb het trouw elke maand bijgehouden, echt super leuk. Als ik het terug lees merk ik hoeveel dingen je zo snel al weer 'vergeten' bent (wanneer hoofd optillen, wanneer rollen etc.).
    Ik zou dus ook graag voor de volgende jaren een boek bijhouden, maar bijna alle boeken gaan maar tot 1 jaar. Kent iemand een boek voor vanaf het eerste jaar? Ik ken al wel het "pap en mam vertellen over jou" boek, maar zijn er nog anderen?

    alvast bedankt!
     
  2. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wat ik altijd gedaan heb, is zelf een plakboek bijhouden.
    Je kunt er allerlei foto's inplakken, omtrekken van handjes en voetjes, in allerlei kleurtjes maak ik er tekeningetjes bij, en plak er beestjes en poppetjes op van inpakpapier van de kraamcadeautjes. Tussendoor schrijf ik kleine dingetjes, zoals eerste tandje, voor 't eerst optrekken op... lopen op... eerste keer naar de kapper... en tussendoor elke maand een verslag-van-zomaar-een-dag. Met de tijden erbij van eten, box, uitgaan enzo.
    Ik heb ze van alledrie zoons, en vooral van de oudste twee is het nu zo leuk teruglezen en te vergelijken met Jesse nu.
     
  3. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Van Anne Geddis heb je een heel mooi boek van 0 tot 5 jaar heet dat. En dat heb ik ook, en kan je alle verhalen en foto's in kwijt.
     

Deel Deze Pagina