Niet alleen voor babies...

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Saskia78, 12 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    maar eigenlijk gewoon voor iedereen

    www.buzzer.nl

    je krijgt spullen thuis gestuurd om te testen
    en vervolgens rapporteer je dat op de site :)

    buzzen is eigenlijk egwoon reclame maken
    maar dan heel gericht op wat jij leuk vind.

    Het Buzzer Concept

    Buzzer heeft een 'concept'. Toe maar. Nou ja, we doen natuurlijk iets op een bepaalde manier. Waar we wel redelijk over nagedacht hebben. Hieronder in een notendop de belangrijkste elementen van wat we doen. Of ingrediënten. Misschien is het meer een recept dan een concept. Dat klinkt in ieder geval wel wat leuker.

    Men neme:

    Ingredient 1. Mondige consumenten

    Buzzer schrijven zich in omdat ze nieuwsgierig zijn naar nieuwe producten en het leuk vinden om hun mening over dat product te delen met vrienden, kennissen, collegas, mensen die ze tegenkomen. En met Buzzer en de maker van het product.

    Ingredient 2. Een nieuw product

    Buzzer werkt met bedrijven die nieuwe producten naar de markt brengen, 'lanceren'. We zoeken altijd producten met een bijzonder verhaal, een nieuwe oplossing. Iets dat op een of andere manier echt waarde toevoegt aan wat er allemaal al is. Buzzers krijgen vaak als allereerste deze nieuwe producten om uit te proberen.

    Ingredient 3. De 'campagne'

    Buzzers krijgen te horen als een nieuw product beschikbaar is om te 'buzzen'. Als ze geinteresseerd zijn in het product schrijven ze zich in. En ontvangen ze binnen een aantal dagen gratis het product thuis. Met informatie en een aantal extras.

    Na goed roeren onstaat: Een eerlijke mening!

    Buzzers gaan het product gebruiken en vormen een mening over het product. Dat is niet te voorkomen, dat gebeurt automatisch. Soms vraagt de maker van het product om specifieke input. Buzzers ontvangen uiteraard geen vergoeding voor het buzzen, want dan zouden ze geen betrouwbare bron van informatie (word of mouth) meer zijn.

    Buzz...

    Buzzers delen hun mening met alle mensen waarvan ze denken dat die iets aan die mening zouden kunnen hebben. Dat is iets dat we altijd al doen. Maar nu wellicht iets bewuster en intensiever. Maar inhoudelijk niet anders.

    En deze komen bij Buzzer door te: Rapporteren.

    Buzzers delen hun mening ook met Buzzer en daarmee met de maker van het product. Door een soort mini-rapportjes op onze website in te vullen. Zo vaak en in de woorden die ze zelf willen. Zodat er iets met al die meningen gedaan kan worden. Buzzers rapporteren twee belangrijke dingen: hun eigen mening over het product (feedback) en verhalen over het 'buzzen': met wie hebben ze over het product gesproken, wat vonden zij ervan ?
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    leuk ! heb me gelijk ingeschreven.. xxx
     
  3. Ik heb me ook net ingeschreven
     
  4. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ik heb me ook net ingeschreven:lijkt me wel leuk je mening te kunnen geven!!
     
  5. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik heb me net ingeschreven. Ik ben benieuwed :D
     
  6. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb me ook ingeschreven

    Kwebbel
     
  7. Elena64

    Elena64 Bekend lid

    22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou ben ook ingeschreven ben benieuwd
     
  8. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb me ook ingeschreven ben benieuwd
     
  9. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He lijkt me leuk!!
     

Deel Deze Pagina