schoenmaatje 17

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Coco, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb een paar hele lieve Nike schoentjes gekregen, maatje 17. Mijn vraag is; Vanaf wanneer kan mijn kleine die ongeveer aan? Ik vind het best zonde, want volgens mij kan hij op die schoentjes nooit lopen en zijn ze meer voor de sier.

    En welke maat heeft een baby ongeveer als hij een jaar is, als ze wel een beetje gaan lopen?

    Heeft iemand misschien een maattabel met de schoenmaten?
     
  2. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik had hier slofjes, maatje 14-17 nou die passen eigenlijk al niet meer... ze zit nu dus echt al op maatje 17 . Hoewel het met schoentjes ook wel zo zal zijn dat niet iedere maat 17 even groot is... Ik heb zelf pumaatjes maatje 19 gelukkig...
    Maar zulke kleine maatjes zijn echt voor de sier en verder.. tja... het zal ook vast wel erg per kind verschillen de maat schoenen.

    hier nog een vraag hierover: http://www.zwangerschapspagina.nl/about92843.html

    overigens heb ik het over slofjes; slofjes en schoentjes zal ook weer wel verschillen ;)
     
  3. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    die van ons droeg nikes maat 15! hihi toen ie een maand of 3 was geloof ik (of eerder zelfs nog) hij is nu een jaar en heeft maat 19-20 (maar geloof ze zelfs dan zijn ze nog voor de sier maar wel enorm leuk hoor!) het ziet er zo gaaf uit!
     
  4. moesje83

    moesje83 Bekend lid

    18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik heb ook van die nikejes gekregen heel schattig maar hij heeft ze bijna niet aan , hij vindt het volgens mij niet zo fijn zitten en heeft liever alleen sokjes aan
     
  5. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise is 14 maanden en is net overgegaan naar maat 18 maar zij loopt nog niet dus ze zijn nog steeds voor de sier.
     
  6. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame was al 18 maand en had nog maar maat 17
    ze liep gewoon op die nike's
     
  7. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Mijn zoontje heeft nu geox schoenen maat 17.. ietsie ruim maar ze staan geweldig..
     
  8. Dinky

    Dinky Bekend lid

    28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    grappig onderwerp dit.. dat is nou echt waar ik een paar jaar geleden bij ging staan (die mini nike's) in de sportwinkel.. wat ongelooflijk schattig zijn die schoentjes.. die MOETEN er echt komen, of het nou een jongen wordt of een meid :p
     
  9. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    het is toch slecht om je kind schoentjes te laten dragen zolang deze nog niet lopen....(slofjes mag wel)
    en als ze wel lopen is het goed om ze veel op blote voeten te laten lopen....

    Heb voor mijn zoontje pas schoenen gekocht toen hij ging lopen.... en laat hem binnnen op anti-slipsokjes of blote voetjes lopen....

    Vind het super hoor die kleine schoentjes.... maarja als het slecht is voor de voetjes, dan maar niet.....!
     
  10. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee heeft ook nikes maatje 17 en die beginnen nu wat krap te worden,heb nu adidas voor haar gekocht maat 18.
     
  11. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Alyna heeft nu ongeveer maatje 16.(5,5 maand)
     
  12. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Ik heb al 12 paar schoentjes voor die kleine en hij moet nog geboren worden, het is puur voor de sier en ik heb gewoon een tic want blijf ze kopen. Heb ze in verschillende maten dus ik zie het wel wanneer hij welke aan kan!

    Vind het te schattig die schoentjes en voor elke outfit heeft hij wat...haha en die schoentjes zijn niet duur daarom heeft hij er al zoveel!
     
  13. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    gemiddeld is dat vanaf 6 maanden geloof ik?
     
  14. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    joey is nu 7 mnd en zit in de 17-18
     
  15. anne82

    anne82 Bekend lid

    16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik heb nu de eerste loopschoentjes gekocht, maat 20. Ze is net een jaar.
     
  16. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter droeg soms schoentjes zoals nike en puma maar dan meer voor de sier als we weg gingen. meestal heeft ze gewoon blote voetjes en vooral nu in de zomer. Denk dat een kind zo rond het jaar zit op maat 19/20 . mijn dochter zit nu op maat 18 en begint net te lopen. ze doet dit echter op blote voetjes en laat haar soms oefenen met schoentjes
     
  17. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Heb verder niet alle reacties gelezen, dus misschien heeft iemand anders het al gezged, maar als je kindje gaat lopen is het erg belangrijk dat de zooltjes erg soepel zijn. Als je maar een klein beetje moeite moet doen om ze wat te buigen, da zijn ze dus al te hard...
    Je kind heeft die zachte zooltjes nodig bij het leren lopen om goed de controle over de voetjes te houden... Als ze eenmaal goed lopen, maakt het niet zoveel meer uit.
     
  18. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa is 1,5 en heeft nu maat 20. haar eerste schoentjes waren ook nike's maat 17 die had ze rond 1 jaar aan.
     

Deel Deze Pagina