Babykamer Turijn, hoe in te richten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door BLiS, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Oke, we zijn misschien wat laat maar morgen wordt onze nieuwe babykamer geleverd.
    Het betreft de babykamer Turijn Turijn | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump

    Nu zit ik nog heel erg in dubio hoe ik de kamer wil gaan aankleden, voornamelijk qua kleur ;)
    Mijn vraag aan jullie is dus eigenlijk heel makkelijk, wie heeft deze kamer ook en wil mij daar een voorbeeld van laten zien en/of wie heeft er leuke ideeën?

    Onze zoon Beau krijgt trouwens een broertje;)
     
  2. Shaida

    Shaida Bekend lid

    23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste Dees Dees,

    wij hebben de Turijn. :D Momenteel staat alleen de ledikant en commode opgesteld en we hebben nog niet de aankleding opgezet. Zodra we foto's hebben dan zal ik die naar je doorsturen.

    Maar om een idee te geven. wij hebben als kleur zacht Turqoise: wij hebben het behang wit gehouden. We gaan dit opvrolijken met muurstickers. Eentje met een mooi tekst (kleur wordt bruin of Turqoise) Andere muur komt de naam van de baby in Turqoise.
    Klamboe hadden we eerst in het wit. maar dat viel erg weg in het witte behang. uiteindelijk toch omgeruild voor een mooie turqoise. Staat zeker niet verkeerd. Voor de rest dekentjes en lakentjes in wit/turqoise.
    Aankleedkussen hebben wij ook turqoise, maar ook kleurtjes als lime groen, creme kleurtjes.

    Je kunt het heel makkelijk combineren met andere kleuren. had ik zelf in eerste instantie ook niet verwacht. Vond het zelf ook vrij lastig.
     
  3. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Shaida; Thanx voor je reactie, ben heel benieuwd naar een foto :D
    De kamer van onze zoon Beau is ook al turqoise met groen, zie foto-album ;)....ik wil dus eigenlijk voor ons 2e ukje iets anders.
    Heb zelf het idee richting grijs, bruin of hollands thema te gaan....maar twijfel dus of dat wel mooi zal zijn.
    Ik vind het zooo lastig!
     
  4. Marlous28

    Marlous28 Fanatiek lid

    5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Wij hebben niet de turijn maar ik denk dat dit kamertje wel mooi te combineren is met oranje tinten.
     
  5. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Marlous; Misschien dan zelfs Oranje met bruin omdat delen van de kamer ook bruin zijn :)
    Je brengt me iig al op een idee en zie het ook wel gedeeltelijk voor me!
     
  6. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind deze kamer ook super. Ik heb hem niet gekocht omdat ik hem te duur vond maar ik dacht hem toen te combineren met groen... (lime)
     
  7. Mooi kamertje. Ik denk persoonlijk dat felle kleuren er niet bij staan. Ik zou voor grijs/zilver gaan. Maar 't is een beetje moeilijk als je dat te saai vindt en wat meer kleur wilt hebben.
     
  8. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Debby; Het kamertje kost idd wel aardig wat, wij hebben dan ook gekozen voor alleen het ledikant + commode....scheelt toch weer wat als je geen grote kast nodig bent.
    Maar Lime groen gaat hem niet worden, is mijn mannetje niet zo weg van. (bij de kamer van Beau mocht het als de kleur gecombineerd werd met blauw).

    @desiree; Grijs/zilver houden het idd wel rustig, alhoewel ik wat vrolijkheid qua kleur ook wel mooi vind.
    Ps. Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik herken je nog van de december 2009 mama's :)
     
  9. glimworm

    glimworm Niet meer actief

    Daar zat ik ook aan te denken

    en oranje kan zowel voor een jongen als meid gebruikt worden
     
  10. marijntje28

    marijntje28 Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik ben zelf dol op zachte kleurtjes (pastel) en niet op felle kleuren.
    Bij mijn zoon heb ik veel in lichtblauw/ babyblauw gedaan. Dat staat bij dit kamertje denk ik ook mooi. Bijv. met zilver gecombineerd (heb ik gedaan).

    Mooie spulletjes vind ik van: BamBam (leuke accesoires en mooi speelgoed), Koeka (lichtblauw is hiervan erg mooie kleur), laken met hartjes van TafTan, mandjes van Handed By.

    Veel plezier met inrichten!
     
  11. lievebeeb

    lievebeeb Actief lid

    17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een oom en tante hebben ook Turijn en hebben het met wit en goud gedaan.. heel erg mooi!
     
  12. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De kamer is inmiddels geleverd, het weekend wordt deze opgezet dus ik heb nog even om alle ideeën te verwerken :D

    Bruin + oranje lijkt mij steeds meer te overtuigen!
     
  13. Marlous28

    Marlous28 Fanatiek lid

    5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Veel plezier met het in elkaar zetten en inrichten!
    Wij hebben zelf sinds deze week de kinderkamer staan met witte meubeltjes en oranje accenten. Niet te maar gewoon wat leuke oranje accessoires. Wij weten niet wat het wordt en oranje kan voor zowel een jongen als een meisje.
     
  14. Pompeloesje

    Pompeloesje Fanatiek lid

    10 aug 2009
    4.226
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hier ook de turijn,
    muren zijn oranje zal is ff kijken of ik foto's heb...
    als je me je mail pb'ed dan stuur ik ff foto's door...:)
    (heb nl niet zo veel zin om ze 1 voor 1 te verkleinen :) nogal lui vandaag :D)
     
  15. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    pb! :D
     
  16. september08

    september08 Fanatiek lid

    20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik zou voor grijs/zilver gaan.
    Wij hebben niet dit kamertje, maar ook wit met bruine meubeltjes.
    Ik heb zilver/grijze accenten en wat blauw na de geboorte toegevoegd. Zoals het bedovertrekje en waskussenhoes...
     
  17. Neeltje1986

    Neeltje1986 Fanatiek lid

    29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wij hebben ook de babykamer Turijn.
    op kleine.babysite.nl kun je foto's vinden.. Wij hebben voor naturel gekozen; een zandkleurige muur + aankleding..
    Op de andere muur, die nog wit is, komt zijn naam in piepschuimletters met dezelfde zandkleur als op de andere muur..
     
  18. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Neeltje; het kamertje is mooi geworden. Mooi rustig ook!
     
  19. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @deesdees, ik kan jouw fotoalbum niet bekijken..
     
  20. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Vreemd, want de albums zijn gewoon openbaar
     

Deel Deze Pagina