babyzwemband

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mexico, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ik weet ook nog niet of ik hem wel inderdaad ga gebruiken maar wil alles graag hebben voor het geval haha ;) . We hebben nu nog niets geboekt en gaan gewoon na de 1ste inenting wil niet dat dat het niet geod is voor de kleine. Maar we gaan wel even weg want dit is onze zogenaamde laatte zomervakantie, ff er tussen uit. Ben zelf ook geen zwemtype meer bubbelen haha.
    Bedankt voor de reacties xxx
     
  2. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Wanneer je met je kindje kunt gaan zwemmen hangt af van de temperatuur van het zwemwater. Hoe ouder je kindje, hoe beter dat gaat. Het gevaar zit 'm in onderkoeling.

    Hier bij het CB adviseerden ze vanaf 3 maanden in een extra verwarmd zwembad (tijdens babyzwemuurtje). Dit ook ivm vaccinatie trouwens.

    Ik dacht dat die zwembanden algemeen goed verkrijgbaar waren. Zou anders online gaan shoppen, kijk bijvoorbeeld eens bij Babywalz.
     
  3. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    nog ff een vraagje over zo'n zwemband he! wij gaan in januari naar centerparcs... onze kleine meid zal dan ong 5 maandjes zijn... dan kunnen toch al wel in zo'n zwemband?
     
  4. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja hoor geen probleem...teun zat/ hing er met 4 mnd in zie zijn fotos op zijn site ( vakantei vennebos)
     
  5. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    in principe mag je al vanaf 6 weken met een kleintje gaan zwemmen.
    die zwembanden van nijntje voor alleen baby hebben ze vaak bij speelgoedwinkels bijv intertoys.
     
  6. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Gisteren met Jarissa (ruim 5 maanden) gaan zwemmen. Zwembandje was volledig overbodig. Ze vond het eng en koud en wilde alleen bij mij op schoot in het water.
     

Deel Deze Pagina