Bad tips

Discussie in 'Verzorging' gestart door samhh, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samhh

    samhh Actief lid

    6 jul 2014
    147
    1
    18
    Hoi mama's,

    Mijn jongste dochter is nu 7 maanden en al sinds haar geboorte heeft ze een enorme hekel aan in bad gaan. Zodra ze erin gaat, begint ze al te krijsen. We hebben het water al warmer en kouder geprobeerd, plat liggen of meer zittend in bad. Dat maakt allemaal geen verschil. Nu gaat ze meestal mee onder de douche. Ze krijst dan net iets minder hard, maar nog steeds is ze heel erg overstuur.

    Heeft er iemand nog tips? Het is nu meestal dippen en binnen de minuut klaar, maar ik zou het voor haarzelf toch heel fijn vinden als ze lekker kon ontspannen in bad.
     
  2. GDuif

    GDuif Bekend lid

    22 mei 2016
    940
    170
    43
    Die van ons moest de eerste weken ook niks hebben van badderen en douchen. Is beter gegaan sinds we zo'n zitje kochten waardoor ze zelf in badje kan liggen. En nu is het dolle pret. Maar dat heb je al geprobeerd denk ik.
     
  3. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Wij hebben een badring voor onze knul van 7 maanden. Vind hij erg leuk en hij kan lekker spelen. Maar hij heeft badderen nooit erg gevonden, hij werd alleen te klein voor zijn babybadje.
     
  4. Aardbeitjes

    Aardbeitjes Bekend lid

    24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Hier 14 maanden oud en we douchen hem staande in bad. In bad zitten wilt hij niet, ook niet met een zitje of 100 speeltjes. Hij huilt alsof ik hem iets aandoe :$ meteen daarna is het over. Beetje jammer, maarja meneer moet toch gewassen worden.
     
  5. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.712
    3.255
    113
    Bij ons was een badzitje dé oplossing maar daar is je kindje nu misschien al te groot voor? Anders toch maar douchen denk ik...
     
  6. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.079
    286
    83
    Emmeloord
    Samen in het grote bad als je dat hebt...
     
  7. samhh

    samhh Actief lid

    6 jul 2014
    147
    1
    18
    Helaas hebben wij geen groot bad.
    We gaan maar gewoon door met het 1-minuut-douchen en hopen dat ze er toch nog aan gaat wennen.
     

Deel Deze Pagina