wat een teleurstelling

Discussie in 'Miskraam' gestart door loes1201, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1201

    loes1201 Lid

    9 okt 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    Omdat ik dit jaar al 2 miskraams heb gehad en toevallig een afspraak had staan, had ik vorige week al een echo. Omdat ik maar 5 weken en 2 dagen was, was er alleen een vruchtzakje zichtbaar en mocht ik vandaag terugkomen. Volgens hun berekening zou ik vandag 6 weken en 2 dagen zijn. Helaas konden zij niets op de echo zien, dus het vruchtzakje is leeg.

    Ik ben erg verdrietig, dit is nu de derde keer. Ik ga ook nog eens morgen op vakantie en de kans dat het op vakantie loskomt is aanwezig. Erg vervelend. 8-9 moet ik weer treug voor een echo om zeker te zijn dat er niets zit, maar ja, voor nu is het weer over.
     
  2. Hoi loes,
    wat naar voor je zeg. Kan je nu nog wel een beetje genieten van je vakantie?

    ik heb je topic verplaatst naar miskraam. ik denk dat hij daar beter thuispast.

    groetjes,
    rachel
     
  3. loes1201

    loes1201 Lid

    9 okt 2007
    42
    0
    0
    Nijmegen
    Ik hoop het, zou het erg vervelend als de miskraam op vakantie inzet. De gyn zag alleen dat het vruchtzakje wel was gegroeid, maar ja.

    Hopelijk kan ik het in de vakantie een beetje loslaten, maar je voelt steeds vanalles aan je lijf. Dat maakt het lastig.
     
  4. Babs2

    Babs2 Actief lid

    6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Heelveel sterkte de komende tijd Loes. Kan me voorstellen hoe verdrietig dit voor je moet zijn. Hoop dat je nog wat aan jouw vakantie zult hebben meid.

    Liefs Babs.
     
  5. Trees

    Trees Niet meer actief

    Heel erg verdrietig dat het alweer mis is gegaan. Ik heb de derde keer ook het vruchtzakje op vakantie verloren. Ik weet niet wat voor soort vakantie je hebt? Ik ben het namelijk verloren op een campingwc en dat was echt ongelooflijk kl*te! Als je de mogelijkheid hebt hoop ik dat je in een hotel of een huisje zit, zodat je eigen badkamer hebt. Het is echt niet mijn bedoeling om je bang te maken, maar ik vond het zelf toen nogal een traumatische ervaring en wens het helemaal niemand toe.
    Veel sterkte met alles en ik hoop dat de vakantie wel de nodige afleiding kan bezorgen.
     

Deel Deze Pagina