Drama queen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Manuela79, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik moet het even kwijt hoor... Louise zit vol in haar sprong en ik wordt gek van haar. Ze is nergens tevreden mee, zit constant te piepen en te miepen en te zeuren, wil niet slapen, niet eten... pffffff Ik weet dat het er allemaal bij hoort en vanzelf weer overgaat maar ik ben blij als ze strakjes naar bed kan (en hopelijk slaapt).

    Ik vind het nu gewoon even erg vermoeiend en na zo'n dag kan ik niet zo heel veel meer hebben. Ze zeurt als ik uit de buurt ben maar ze wil ook niet bij me zitten. Hahaha leuk he, kinderen?! ;)
     
  2. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Pfff ja erg hé!

    Hier ook de sprong begonnen. Als het Merel even niet zint begint ze me toch te gillen. Het doet gewoon pijn aan mijn oren. Veel huilen weinig slapen, gelukkig! wél goed eten. Het duurt maar even, maar het is verschrikkelijk vermoeiend allemaal.

    We zullen ons er doorheen moeten slaan.....

    Succes ermee.
     
  3. twinny

    twinny Fanatiek lid

    4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    mmm, die van mij zal er dan wel bijna in gaan! Kan ik me alvast voorbereiden!

    twinny
     
  4. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    wij zitten nu in de 11 maanden sprong en meneer slaapt nog slechter dan anders eten alleen met veel afleiding anders gaat hij zitten klooien.Als je de kamer uitloopt is het krijsen...verder valt het wel mee. dan zal de 13 maanden sprong wel weer heftig zijn ben ik bang, dan was de 8 maanden sprong ook..
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gelukkig sinds vorige week voorbij :D
     
  6. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vervelend als de kids zoveel last hebben van de sprongetjes! Hier gelukkig alleen van de 1e en de 16 maanden sprong echt last gehad! Bah wat was hij vervelend en een aandacht dat hij vroeg... Pff!

    Voordeel is wel dat als ze uit de sprong zijn je het weer helemaal vergeten bent omdat je uk dan ineens zo onwijs lief is :D
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Klinkt bekend. Gaat ze gillen dat ze eten wil, geef je wat, spuugt ze het uit in haar hand en mikt het door de kamer. Maar als ik een boterham eet, gaat ze gillen omdat ze mijn boterham wil. De afgelopen nachten heeft ze gelukkig weer doorgeslapen, al was ze vanmorgen wel vroeg op, maar daarvoor werd ze een aantal nachten steeds wakker en ging huilen. Als ik haar op de grond zet, wil ze weer op schoot, zit ze op schoot, dan wil ze de afstandsbediening, leg ik die weg, wordt ze boos etc. Zucht.
    Nou ja, verder is ze wel lief hoor ;) !
     
  8. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi "gelukkig" veel herkenning hier.

    Louise moest vandaag naar de opvang en daar zei ik vanochtend, nou maak je borst maar nat want ze is echt een draak de laatste paar dagen. Ik ging haar vanmiddag ophalen, zegt de leidster, nou ik heb er niks van gemerkt hoor. Ze was superlief!
    De rest van de middag is ze ook thuis weer een schatje geweest. Wat zou er toch in dat koppie omgaan he ;)
     
  9. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg

    hahahaha zal ik je vertellen dat die van mij dan al 7,5 maand in dat sprongetje zit....
    die zit heel de dag te jammeren,en als je wegloopt gaat ze gillen,ook als dat ff om t hoekje is naar de keuken.
    box is ze zo zat ...alles is ze eigenlijk zo zat.
    wij zijn aan t eind van de dag helemaal op...en dat na 7,5 mnd...
     
  10. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    mmm nu lees ik dat er met 16 maand ook een sprongetje is:S
    dacht ik t niet...
    meneer eet dus ineens amper zijn avondeten, 2 hapjes en dan uistpugen en erbij kijken dat ie het onwijs vies vindt...

    terwijl hij normaal DOL o pspaghetti is...en danoontje en ga zo maar door...

    wat is er nog meer in 16 maanden sprong?
     
  11. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje inkie... en ik maar klagen over die paar dagen... Ik kan me niet voorstellen hoe het voor jullie is!

    Nikkie; volgens mij boek is er geen sprong met 16 maanden, wel met 15 en met 17 maanden. Maar jouw zoontje is toch ook 17 maanden aan je banner te zien?
     
  12. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @manuela uhm ja nu wel hihi...de 29e is hij 17 maanden geworden...maar dan staat er dus een sprongetje?

    T slechte eten begint nu eindelijk een eind aan nte komen; alleen dingen die hij eerst nieet luste lust hij nu wel en omgekeerd?
     
  13. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja dan is er zeker een heftige sprong, en het ene kindje is dan 1 week "lastig" en het andere kindje 4 weken dus dat maakt het ook lastig inschatten.

    En van harte gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!

    Louise is de laatste paar dagen weer erg lief gelukkig. We zullen zien hoe dat op vakantie gaat.
     

Deel Deze Pagina