Britney heeft een zoontje

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 17 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Britney Spears bevallen van zoon

    Uitgegeven: 14 september 2005 23:54
    Laatst gewijzigd: 15 september 2005 20:35

    LOS ANGELES - De Amerikaanse popzangeres Britney Spears is woensdag in een ziekenhuis in Los Angeles bevallen van een zoon. Op de website van Spears stond donderdag met grote letters "Het is een jongen!" geschreven. "Iedereen is gelukkig, gezond en maakt het geweldig", aldus een korte mededeling op de website.

    Het blad Us Weekly meldde eerder dat de 23-jarige popdiva met de keizersnede is verlost. Zij werd op woensdagochtend onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis gebracht in gezelschap van haar echtgenoot Kevin Federline (27), aldus Us Weekly.
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het zoontje heet Preston Michael Spears Federline

    Ze heeft gekozen voor een keizersnede, omdat haar moeder had verteld dat de bevalling de meeste vreselijke pijn was die je moest doorstaan en dat wilde ze dus niet :(
     
  3. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    tsja ik vind toch dat je er wat voor over moet hebben om moeder te worden. maar nou vind ik toch wel dat nederlanders (en Belgen) beter met pijn overweg kunnen als de rest kijk maar in die series, de meeste van die vrouwen (meestal engels en amerikaans) janklen meteen om een ruggen prik. Nee wij hebben een stuk meer ruggegraad dan vind ik.
     
  4. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, alsof een keizersnede pijnvrij is... de napijn schijnt veel langer te duren dan een natuurlijke bevalling. Na een keizersnede mag je blij zijn als je na de 2e dag alweer van je bed af kunt komen en wel 2 hele stappen kunt lopen.

    Nou ja, ik heb makkelijk praten, ben nog nooit natuurlijk bevallen dus weet ook niet wat het is. Maar een keizersnede word door veel mensen onderschat, het is tenslotte een zware buikoperatie.

    Groetjes van Kiki.
     
  5. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    ik zeg ook helemaal niet dat een keizernede fijn is, nee tuurlijk is dat pijnlijk en ook nog is niet fijn voor de moeder die het waarschijnlijk via de gewone weg had gewild. Maar ik doel er alleen maar op dat je op de tv echt vaak zulke aanstellers ziet dat ik denk van ja euh wil je nou kinderen of niet? Maar wat is die moeder van britney kortzichtig zeg! en britney dom dat ze daar nog naar luistert ook
     
  6. Niet meer actief

    Ach, volgens mij was het al wel algemeen bekend dat Britney niet de snuggerste was (maar ja wie valt er ook op zo'n stinkerd als die Kevin Fetherline ;)

    In ieder geval heb ik bij mijn vriendin gezien hoe akelig de naweeen kunnen zijn van een keizersnede. Bovendien mocht zij 6 weken lang niet tillen en zo. Dus dat viel ook tegen. Nu zal iemand als Britney zich waarschijnlijk niet zo'n zorgen hoeven maken over dat soort dingen want die heeft vast genoeg personeel en zo. Maar ik denk dat een keizersnee ook niet alles is. Maaaar ja.... wie zijn wij he?!
     
  7. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    hahaha vreselijk pijn een gewone bevaling haha sorry maar ik heb nergens last van gehad bij naomi

    een keizersnee lijkt me erg toe om eerlijk tezijn
     
  8. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik zat tussen de persweeën door moppen te tappen hahahaha!!
     
  9. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    hahahahahaha dat zal wel een leuk gezicht hebben gegeven hahha
     
  10. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    ja, hahaha!
    De co-arts vond het wel gesellie ;)
     
  11. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    beter van ja vindt het wel grappige om telezen
     
  12. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    ik ken het het was bij mijn bevallig precies lunchtijd en de zusters gingen lekkere broodjes bestellen, ik zeg doe mij er ook maar drie, gos wat heb ik een trek,ze lagen allemaal in een deuk.

    ook vroeg ik telkens is dit nou alles? het doet haast geen pijn. zo kan ik er nog wel dertig krijgen.
     
  13. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Bij mij was het ook lunchtijd (Nikky is geboren om 12:09), maar ik had geen trek.
    Na de bevalling wel, maar ik moest erg lang zeuren om iets te eten...
     
  14. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    daar had ik geen last van smiddags kreeg ik warm eten nou ik eet dus nooit weer als ik ook weeopwekkers krijg gadver wat was ik misselijk en harco zat maar teeten en savonds ook in het brood bah
     

Deel Deze Pagina