Bedankkado voor kerst

Discussie in 'De lounge' gestart door twinkle star, 18 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Ik ben me al weken aan het bedenken wat ik mijn familie wil geven voor kerst. In principe doen we niet aan kadootjes maar gezien het afgelopen jaar wil ik een aantal mensen heel graag bedanken dat ze er alijd voor mij zijn.

    Het afgelopen jaar gescheiden met de nodige problemen met ex. Andere baan, nieuw huis, van alles kunnen kopen naar elk dubbeltje moeten omdraaien. Ook nog eens mijn moeder verloren.....

    Mijn vader, broers en schoonzussen zijn er dit jaar zo super voor mij geweest. Ben zo blij met hun steun.... Maar weet gewoon echt niet wat ik ze moet geven. Geen enkel bedrag kan uitdrukken hoe dankbaar ik daarvoor ben.

    Inmiddels heb ik een nieuwe vriend, echt super! Hij is wat jonger en heeft geen kinderen. Hij heeft mijn drie kinderen erbij genomen alsof het niks is. Ook zijn ouders die nog geen opa en oma waren hebben onze relatie zonder moeite geaccepteerd en zeggen te houden van mijn kinderen alsof ze van hunzelf zijn, zo bijzonder!

    Graag wil ik mijn vader, broers/schoonzussen en schoonouders bedanken voor alles maar hoe? Wie heeft er leuke ideeën?
     
  2. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    een brief zegt denk ik al meer als de meeste kadoos. Of anders iets symbolisch geven. Dat je hun geluk wenst net als hoe je zelf nu weer gelukkig bent. Een mooi beeld ofzo of beschermengel of gelukspoppetje. Zoiets?
     
  3. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Dit vind ik eigenlijk een super mooi idee. Een mooie kaart erbij met een mooie bedanktekst.....ga dit zeker onthouden.
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik heb dit gegeven aan iemand die echt heel lief is geweest voor mij en voor onze dochter

    Een gehaakt engeltje ( ongeveer 10-12 cm) met een lichtje

    Bekijk bijlage 485307
     
  5. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief


    Mooi, ben wel creatief maar vrees dat me dit niet gaat lukken 😊
     
  6. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik zou een kaars kopen (niet duur en toch mooi), wat zij waren het lichtje in de duisternis (ofzo!)
     
  7. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.457
    10.660
    113
    Kijk eens bij de Wereldwinkel. Daar hebben ze vaak erg mooie dingen. En daar dan een mooie kaart of brief bij doen.
     
  8. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Ook een mooi gebaar! Ik ga morgen even naar de stad.
     

Deel Deze Pagina