beddengoed voor Ikea bed 160x70

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door pliene, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pliene

    pliene Lid

    2 apr 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben van plan een Ikea peuterbed over te nemen maar ik heb begrepen dat het lastig is hiervoor beddengoed te krijgen omdat het geen standaardmaat is. Ik zie ook geen beddengoed op de Ikea-site. Heeft iemand ervaringen met een Ikea bed + beddengoed???
     
  2. Editha

    Editha Lid

    15 nov 2006
    84
    0
    0
    Student
    Wij hebben ook een peuter bed. Het dekbed is gewoon een normaal formaat dekbed voor een 1 persoons bed. Dit gebruiken we ook voor het matras. Is geen probleem.
     
  3. Tamio

    Tamio Niet meer actief

    Hier gebruiken we ook gewoon een normaal 1-persoons dekbed. Hoeslakens hebben ze wel van 70X160. Die heb ik ook gekocht maar bleek helemaal niet nodig te zijn want een 1-persoons hoeslaken zit er ook prima omheen.
     
  4. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier ook hoeslakens bij ikea zelf gehaald voor peuterbed.
    Dekbed zelf ook de gewone 1 persoons, zijn ook vaak veel leukere hoezen van te krijgen.
     
  5. pliene

    pliene Lid

    2 apr 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn! Is dus geen probleem als ik jullie reacties lees.
     
  6. ziezo

    ziezo Bekend lid

    2 mrt 2007
    709
    39
    28
    de hoeslakens voor peuterbedjes van de hema passen ook.
    Mijn dochtertje heeft ook het peuterdekbed van de hema.
    past allemaal prima.

    groetjes
     
  7. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.456
    572
    113
    Hier ook een gewoon eenpersoonsdekbed. Ik vind het ook wel fijn, dan kan je het achter goed instoppen. Daarnaast heb ik ook hoeslakens van ikea, het enige nadeel was dat ze alleen in het wit verkrijgbaar zijn.
    Maar nu ik lees dat eenpersoons ook gaat is dat wel handig.
     
  8. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hier ook peuterbedje van Ikea (kritter), maar beddengoed van Hema. Geen 1persoons, maar gewoon de peutermaat.
     
  9. mejon

    mejon Bekend lid

    12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik heb wel een kleiner dekbedje, maar de hema heeft er ook alles voor.
     
  10. Tamio

    Tamio Niet meer actief

    Ik heb ze ook in rood en blauw gezien.
     
  11. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    wij hebben gewoon een 1 persoonsdekbed met overtrek er op liggen en dat gaat prima. ook doen wij er gewoon een 1persoons overtrek overheen. ziet er niks van en is prima opgedekt :)
     
  12. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.456
    572
    113
    Dat waren volgens mij gewoon lakens. Die ze er dan omheen vouwen. Tenminste dat zei die verkoopster tegen mij.
     
  13. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
  14. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.456
    572
    113
    Wat stom, ik heb het nog gevraagd..
     
  15. krumelke

    krumelke Lid

    26 mrt 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook ikea peuterbedje en we hebben ook gewone 1 pers. lakentjes gekocht omdat we hoorden van anderen dat het prima werkt. nu nog een matrasje kopen en meneer kan binnenkort verhuizen naar zijn grote(re) bed.
     
  16. Lara78

    Lara78 Actief lid

    1 jan 2008
    272
    0
    0
    Ik heb ook een Ikea peuterbedje en koop altijd gewoon de hoeslakentjes (voor peuterbedjes) van de Hema. Die maten zijn wel iets anders maar het past prima. En bij de Hema hebben ze ook moltonlakens! Ik heb trouwens wel ook nog zo'n dekmatrasje van Ikea erop liggen, voor de zekerheid......
     
  17. Agatha

    Agatha Fanatiek lid

    16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    We hebben vol enthousiasme een ikea-bedje gekocht met matras, net gisteren gemonteerd en staat nu in de nieuwe kamer te pronken. Vervolgens vanmorgen een peuterdekbed met hoes en kussen bij de hema er bij gekocht.
    Maar ik zoek me nu inderdaad ook rot naar een molton, hoeslaken en matrasbeschermer! Hebben we er bij ikea niet bij gekocht, was bijna sluitingstijd en de ikea is hier niet om de hoek.
    De peuter hoeslakens van de hema zijn 150x70 ipv 160x70, zag ik vanmorgen. Past dat echt?
    En iemand gaf Prenetal als tip, maar ik zag dat die ook 150x70 zijn.
    Daar zag ik ook de aerosleep weer, die heeft ze nu nog op haar ledikantje. Zo, duur zeg, voor peuterformaat! Is dat de moeite waard voor de zindelijkheidstrainings straks?
     

Deel Deze Pagina