Beestjes in de meel

Discussie in 'De lounge' gestart door Wicjuh, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja dat heb ik ook gehad zat er zo beestje in toen ik de melk erbij deed zag ik het drijven hahahahaha idd vies
     
  2. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij gingen op den duur de saroma pakjes in de winkel al ff openmaken om te zien of de zending wel goed was. ja echt! want we hadden inmiddels al 4x heel wat pakken meel e.d. weg kunnen gooien door de beestjes in de saroma die zich maar bleven uitbreiden, uiteindelijk kregen we sterke vermoedens dat het aan de saroma lag, en dat vermoeden werd keer op keer bevestigd bij het openmaken van de pakjes in de winkel. Het personeel nam onze klacht niet zo nauw!
    het waren 3 (!) winkels (edah, c1000, plus) in dezelfde woonplaats die het met grote regelmaat hadden in saroma pakjes, zou me niet verbazen als die dezelfde leverancier hebben oid, of misschien allemaal het niet zo nauw nemen met hygiene en het schoonhouden van de schappen oid. pas na een maand of 6 kwamen we ze een stuk minder vaak tegen :( gelukkig zijn we inmiddels verhuisd en zijn we het bij onze nieuwe supermarkt nog niet tegengekomen!
     
  3. lover

    lover Bekend lid

    12 jun 2006
    851
    0
    0
    Heb het ook 1x mee gemaakt en verder nooit meer gehad.
    Kreeg toen als tip in de koelkast bewaren ;)
     
  4. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    :pale: gadsie mn vriend mag vanavond de kast gaan uitspitten :)
     
  5. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Wij leerden op school altijd om eerst de mail door de zeef te halen maar ik vertrouw er dan niet helemaal op dat alle beestjes weg zijn!
    Ik ahd het laatst in de rijst ! Bah!
     
  6. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Wij leerden op school altijd om eerst de mail door de zeef te halen maar ik vertrouw er dan niet helemaal op dat alle beestjes weg zijn!
    Ik had het laatst in de rijst ! Bah!
     
  7. kAAtje76

    kAAtje76 Actief lid

    26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Toen wij de vorige keer beestjes in de pannenkoekenmeel vonden heb ik een mail gestuurd naar Koopmans met de vraag hoe ik dit kon voorkomen, mijn meel was zeker nog een jaar houdbaar volgens de verpakking. Het antwoord van Koopmans was 1) meel ed bewaren in goed afsluitbare bussen en 2) excuses er volgt een pakket met diverse producten ter compensatie.

    En inderdaad sinds wij de meel in bussen bewaren hebben we geen beestjes meer gezien en het pakketje met producten was lekker en erg veel (cakemix, pannenkoekmix en broodmix). Blijkt maar weer klagen bij de fabrikant kan nut hebben.

    groetjes
    kAAtje
     
  8. kAAtje76

    kAAtje76 Actief lid

    26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    oeps dubbel gepost

    groetjes
    kAAtje
     
  9. poeizie

    poeizie Actief lid

    19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ik doe alles wat ik niet helemaal in 1x gebruik in een vershoud bakje/bus
    van die nep tupper bakjes zegmaar
    en dan heb je nergens last van.
    je kan vaak bij de marskramer, exion, blokker etc voor een paar euro van die hele pakketten kopen
     
  10. Pollewop

    Pollewop Actief lid

    7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    iew! nou voortaan pluis ik de meel eerst goed door.. gadver!
     

Deel Deze Pagina