flesvoeding koud geven?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik vroeg me af of je flesvoeding altijd moet opwarmen...kun je het in noodgevallen als je ergens bent bijvoorbeeld de fles ook koud geven, of is dit niet goed?

    Af en toe moet je ergens heen waar je hiet onderuit kan en dan is het zo'n gedoe om die fles warm te krijgen, vandaar.

    ben benieuwd
     
  2. Niet meer actief

    Ik weet niet welke voeding je geeft, maar van Nutrilon hebben ze kant en klaar pakjes en die kun je koud geven.

    Als je het zelf aanmaakt durf ik het niet te zeggen. Zelf doe ik het niet.

    Groetjes Nathasja
     
  3. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun vind zijn fles koud niet lekker, ook de pakjes niet
    Ik neem altijd een flesje heet gekookt water en een flesje koud water mee en dan als hij wil drinken ff mengen...
    Ook heb ik een thermobag van Difrax daarin blijft net gekookt water 4 uur in warm...
    maar er zijn ook veel plaatsen waar ze hem ff willen opwarmen in de magnetron hoor....Hema, V&D, div.brasserie's....
     
  4. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik geef friso maar dat van die thermosbag ga ik eens naar kijken altijd handig natuurlijk!
     
  5. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    gewoon een thermoskan meenemen met heet water..dan heb je altijd iets bij de hand.
     
  6. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Een vriendin van mij geeft haar zoontje weleens koude melk. Maar dat kindje is al een half jaar. Ik denk dat jouw kleintje daar nog niet tegen kan, zo'n koude plens melk in haar maagje. Maar ja, in noodgevallen is koude melk natuurlijk beter als niets......
     
  7. Hester

    Hester Niet meer actief

    Heb ik wel gewoon gedaan hoor, toen Laurens pas 3 weken oud was en we waren ruim 3 uur onderweg in de auto (file!): die hele fles ging er zó in.

    Geen enkel probleem. Zeker niet nu het zomer is.
     
  8. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    je moet alleen opletten of de voeding wel goed oplost denk ik...
     
  9. Niet meer actief

    ik geef kim ook koude melk.
    ze houdt niet van warm.

    Ze groeit er goed op en is er ook nog niet ziek van geweest!
     
  10. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    idd zo deed ik het ook altijd, zeker in het begin als ze nog om de paar uur moeten drinken. thermoskan deed ik heet gekookt water erin. Even van te voren in het flesje gieten, en klaar.
     
  11. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik geef mn zoontje al geruimte tijd regelmatig zn voeding met water op kamertemperatuur.
    moet wel zeggen dat ik dit vanaf een maand of 2 zo nu en dan ben gaan doen als het opwarmen lastig was

    op het cb vertelden ze dat het heel lang normaal geweest is om flesjes te maken van water op kamertemperatuur.
     
  12. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik neem ook altijd een thermoskan mee maar vind dit toch niet zo handig, vooral niet als je friso comfort geeft, de poeder lost niet goed op als het niet kokend heet is, het water koelt toch wel ietsie af in die thermoskan.
     
  13. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    's Middags krijgt Glenn koude opvolgmelk. Zo kan hij wennen aan melk wat 'koud' is.
    Toen hij kleiner was, deed ik dit niet.
     
  14. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    heb het gister geprobeerd om de fles wat koeler te maken...helaas teun dronk niets..toen ik hen weer warmmer maakte toen dronk hij wel....
     
  15. teigetje80

    teigetje80 Actief lid

    27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    heb het wel eens geprobeerd nij iris rond 5 maand maar ze vind het niks
    nu trouwens ook nog niet
    maar koude sapjes wel hihi
     
  16. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Isabella drinkt moedermelk koud uit een flesje.

    En KV heeft ze gister ook koud ( nou ja, kamertemp) opgedronken.

    Volgens mij kan het gewoon hoor.
     
  17. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    keira drinkt het ook altijd op kamer temperatuur, niet koud ook niet warm, ik heb het wel eens opgewarmd, maar dan is het er binnen de korste keren weer uit, of ze weigert net zo lang, en huilt net zo lang tot het koud is..of ik het weer koud gemaakt hebt, dus gewoon op kamer temperatuur voor mij. ze heeft er geen last van, bij mij juist het omgekeerde, warm wil ze niet! wel lust ze graag zelfgemaakte bouillon, of camille thee.. en dat wel warm.
     

Deel Deze Pagina