wie o wie ook, laatste weken misselijkheid komt terug?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca24, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Hoi dames...

    Ik ben me toch steeds misselijk, tot kokhalsen / spugen aan toe!
    Alle luchtjes die naar me toe komen, kan ik niet meer over....drukte bijv; verjaardagen....of party's, poeh niet meer aan mij besteed..

    Wie heeft dit ook, vind het erg vervelend om die laatste weekjes nog spugend door te komen :(
     
  2. dromertje

    dromertje Actief lid

    18 apr 2007
    246
    0
    0
    Hier ook!

    Ik heb het voornamelijk vanaf 30 weken tot begin 36 weken gehad. Echt momenten van misselijkheid. Kreeg soms geen hap door m'n keel. Mijn vk zei dat het met de groeiende baarmoeder te maken kon hebben. Nu heb ik er weer minder last van!
     
  3. melloncollie

    melloncollie Niet meer actief

    Ik had in het begin geen last van misselijkheid, nu ook niet. Ik moet wel nog steeds op tijd eten anders kan ik me plotseling wel heel misselijk en zweterig voelen.

    Ik was in het begin heel moe en nu merk ik ook dat ik heel snel moe word. Gister bijvoorbeeld ging ik op mijn vrije dag naar de huisarts, moest ik om 7 uur eruit. Ik heb dan iets van 7 uurtjes geslapen en ik voelde me toch verrot gister de hele dag....ik ben dus gister om 11 uur gaan slapen tot vandaag 12.15. Heb dus erg veel rust nodig in verhouding met het aantal activiteiten dat ik doe.
     
  4. Geaaaaaatje

    Geaaaaaatje Bekend lid

    31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik was vannacht misselijk van een Rennie. Die had ik genomen naar aanleiding van brandend maagzuur, maar ik werd er dit keer zo misselijk van. Dus het slapen wilde ook niet echt meer lukken.
     
  5. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik ben dus ook weer mega misselijk. Maar ik weet niet of het een nasleep is van mn buikgriep 2 weken geleden, of dat het echt door de zwangerschap komt :( Ik maak me er best ongerust over. Gelukkig zaterdag naar de gyn. dus maar even navragen...
     

Deel Deze Pagina