Beetje zorgen..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dani84, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    hallo

    Ik maak me weer een beetje zorgen.. :oops:

    Voor zondag voelde ik ons beebje best hard trappen maar na zondag is dit nogal minder geworden.. voel het wel eens een keer, maar niet zo actief meer als vorige week. ben vorige week donderdag bij de vk geweest en alles was goed, ook t hartje klopte mooi!

    Heb zondag wel een (strakke) positie legging aangehad, maar hier kan het toch niet aan liggen. beeb word toch beschermd door vruchtwater?!

    Als ik druk op me buik kreeg ik vorige week een beste schop, maar das nu veel minder. is dit normaal? ligt het kindje dan misschien anders of moet ik toch even m`n eigen vk bellen.. ze zei met 28 weken moet je t elke dag voelen, met m`n 23 weken voelde ik t al bijna elke dag maar nu dus ff niet meer..(weinig)

    Bedankt! Groetjes Danielle
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi danielle,

    Dit heeft inderdaad te maken met de ligging van je kindje. Die is lekker andersom gaan liggen en trappen naar jou rug toe voel je of niet of veel minder hard. Geen probleem!

    Imke
     
  3. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    heel erg bedankt. stelt me weer gerust. voelde vanavond wel een duidelijker schopje gelukkig

    groetjes danielle
     

Deel Deze Pagina