Begin MMM

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door TMR, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Dat hoort er idd kennelijk bij maar blijf goed op jezelf passen hoor. ♡ Ik heb al een tijd lage rugklachten en ben nog niet eens zwanger. 40 urige zittende kantoorbaan zijn we dan ook niet op gemaakt en ik loop al een paar sessies bij de osteopaat, wat mij gelukkig helpt. Ze zei me dat ik een klassiek voorbeeld zou zijn voor bekkeninstabiliteit als gevolg van... ik wil alleen maar zeggen: blijf op jezelf passen en goed voor jezelf zorgen. (En ik zeg dit ook vooral even tegen mezelf, want ik ben niet zo goed in dit aannemen van anderen :rolleyes:) X
     
  2. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    @BB83 woeps ik dacht echt gereageerd te hebben..,. Wat goed zeg!!! Echt een mooi resultaat. Inmiddels zit je op t wachtbankje denk?? Wanneer mag je testen??

    @TMR gaat ook alweer hard bij jou!! Zoek een goede bekkentherapeut op. Daar heb ik zoooveeel baat bij..!

    Hier gaat t redelijk. T blijft rommelen in m'n buik maar baby zit nog binnen en inmiddels een redelijk veilige termijn bereikt! Ik hoop dat hij zich over 3 weken spontaan meld ;)
     
    BB83 vindt dit leuk.
  3. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Yes. Weer dat wachtbankje hoor...! ;)
    Vraag me een beetje af of de ovitrelle gewerkt heeft, voel me namelijk niet zo... weten jullie of dat kan dat je ei niet springt, nadat je een ovitrelle hebt gezet??

    In ieder geval zou mijn nod dan op 12 april zijn denk ik zo... afwachten maar!
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    Ik heb geen idee.... Waarom denk je dat? Kan je ei zonder die ovitrelle springen als hij groot genoeg is of kan dat niet met de medicatie die je gebruikt? Want jouw lijf kan t wel, bleek met clomid toch? Ik hoop met je mee!! Ik bevallen en jij positief testen in die week ;)
     
  5. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Haha. Yes daar gaan we voor @Ukkie1 los ik je mooi af!

    Nou ik merk niet zo aan mijn lichaam dat mijn ei geweest is, testjes zijn niet betrouwbaar wanneer je medicijnen/hormonen gebruikt. En volgens mij kan ook je ei nog steeds springen zonder ovitrelle. Dat is meer een soort van "schop tegen de kont" om te gaan springen. Maar ik heb hem maandagavond gezet en dan is 40-48 uur daarna je eisprong. Woensdagavond dus, maar vandaag niets verder gemerkt. Behalve hoofdpijn en moe. Nja we moeten maar effe geduld hebben dan. Zit niets anders op...
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  6. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Nog even op je andere bericht: Fijn om te horen dat je een klassiek geval zou zijn van bekkeninstabiliteit! :roflmao: Lekker vooruitzicht haha!
    Ja mijn beste vriendin zei het ook al @Ukkie1 , dat ik beter op tijd naar een bekkentherapeut kan gaan. Zij heeft het ook gehad en begon ook in d'r rug. Bah geen zin in! :confused:

    Heb ook geen idee.. Je zou inderdaad zeggen dat hij sowieso wel gaat springen als hij zo groot is (met of zonder ovitrelle), aangezien ze dat ook deden bij de clomid, wat ukkie zegt.
    Moet je geen bloed prikken op progesteron? Dan weet je zeker dat hij gesprongen is straks.
     
  7. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    @TMR echt doen hoor!! Als ik 2 WK niet ga kan ik niet meer lopen. Goud waard dat mens haha.
     
    BB83 vindt dit leuk.
  8. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Nee hoef geen bloed te prikken, dus ik denk dat ik maandag gewoon even bel. Vandaag beetje vergeten, maar kan er ook nog maar weinig aan veranderen nu. En kan ook nog zo zijn dat het deze ronde dan gewoon anders voelt. Heb wel meer last van hoofdpijnen, kan daar ook wel mee te maken hebben. Na goed, nu eerst genieten van het lange Paasweekend! Jullie ook he ;)
     
  9. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Ennn? Mag ik al iemand feliciteren, met baby of zwangerschap? :D
    @BB83 & @Ukkie1
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  10. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    Was t maar zo..!!!!!!!! Blugh. Nog +- 2 weken tot m'n inleiding.... Hoe is t met jou??
     
    BB83 vindt dit leuk.
  11. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Nope. Hier ook heel ongesteld geworden al afgelopen maandag avond... :( waa een korte cyclus dit keer. Had het idee dat ik toch net wat te laat ben geweest voor mijn ei.
    Morgenavond dus alweer beginnen met een nieuwe ronde Gonal-F prikken. Heb er wel weer soort van zin in. En weet nu ook al meteen hoe het moet. Dat wist al na8maar dat het ook al mogelijk op cd8 voldoende is gegroeid. Reageer nogal goed de eerste ronde op de Gonal-F, dus nu kan ik het weer nog beter "timen". Heb goede hoop!!
     
  12. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    Ooh balen!! Wel fijn dat de medicatie werkt en indd, nu weet je hoe t gaat. Ik duim weer voor je!!!
     
  13. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Oh jeetje dat is zeker een korte cyclus! Je hebt even een rondje kunnen oefenen dus..
    Fijn dat je eitjes zo goed op de gonal-f reageren. Ook wel lekker dat je al zo snel opnieuw kan beginnen, door je korte cyclus. Succes met de prikken en hoop dat er snel weer zo'n mooie follikel in zicht is!

    Jammer @Ukkie1 dus ook nog even geduld..
    Met mij gaat het goed, merk dat ik mijn rugklachten zelf in de hand heb. Na een ochtend werken heb ik veel last maar als ik daarna rustig aan doe is het de volgende dag zo goed als weg. Dus hoe drukker ik ben, hoe meer last.. Maarja mijn werk gaat nog wel even door helaas.. Verder wat ongemakken die erbij horen! Mag nog steeds niet klagen!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  14. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    Hallo allemaal!! Hoe is t met iedereen hier?

    Ik wilde even laten weten dat ik vanmiddag controle heb en dan of word opgenomen voor t plaatsen van een ballon die voor ontsluiting moet zorgen. En anders morgen terug mag komen voor t breken van m'n vliezen!!! Spannend!!
     
    TMR vindt dit leuk.
  15. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Spannend @Ukkie1 !!!
    Hou je het nog een beetje vol??

    Hier vanmorgen weer naar zkh geweest voor een fm, zit op cd14 en ben bezig met Gonal-F op 62.5 eenheden...
    Er groeit wel wat, maar zijn zo'n 4 eitjes richten de 12 mm, dus das teveel. Donderdag terug om te kijken of er dan 1-2 in de race, en moet vanaf morgen weer verlagen naar 50 eenheden. Hopelijk pakt dat goed uit.
     
    TMR vindt dit leuk.
  16. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    ennn al nieuws over een baby en/of een mooie grote follikel?
    Spannend allemaal!

    Ik heb helaas zwangerschapsischias.. Weet nog niet zo goed wat ik er mee aan moet!
    Ben bang dat werken niet meer lukt en kan ook geen 'fijne' houding vinden, massage en een kruik helpen maar kort.. Bluh! Nog 10 weekjes...
     
  17. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113

    Jaaa. J.ames is geboren. 24/4 en hij weegt 3520 gram. Alles gaat goed!!

    Heb je al fysio? Verder echt stoppen met werken. Je rust nemen hoor. Bij mij knaptr t echt enorm op
     
    BB83 en TMR vinden dit leuk.
  18. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Oh wauw! <3 Van harte gefeliciteerd! :thumup: Fijn dat alles goed gaat, super! Wel ingeleid?
    Gister bij de verloskundige geweest en vanmorgen de knoop doorgehakt dat ik inderdaad niet meer ga werken. Even moeilijk om het daar ook te vertellen maar nu een last van mijn schouders..
     
  19. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Jij neemt nu het 'zwangerschaps' stokje over van ukkie hè!! Dat was de afspraak!! ;)
    Dus kom maar door met geklaag over kwaaltjes e.d.
     
  20. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hahaha. Ik hoop het zo! Ik mag zondag weer terug voor een fm. Schiet gewoon niet zo op dus...

    @Ukkie1 wat geweldig. Hij is er! En wat een toffe naam, van harte gefeliciteerd. Xxx

    @TMR fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. Goed op jezelf passen hoor ;) voetjes omhoog! Alds dat een fijne houding is....
     

Deel Deze Pagina