Begin MMM

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door TMR, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Mega-update!!!! Heb vanochtend toch maar getest. 13 dpo. Wat denken jullie @TMR en @Ukkie1 ?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    TMR vindt dit leuk.
  2. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    OMG!!!!! IK zie M!! Geen medicijnen gebruikt die een streep geven? Vind m duidelijk hoor!!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  3. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik heb ovitrelle 2 weken geleden gehad. Maar dat zou dit toch niet meer kunnen zijn lijkt me? Hoop zo dat ie gaat oplopen!!

    Superraar. Voel me nu ook al de ochtend een beetje wazig/misselijk en het lijkt dat mijn tieten met de minuut voller voelen. o_O
    Hcg ....
     
  4. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Ik heb er geen verstand van maar 2 weken klinkt ver weg! Ik gun t je keihard!!! Ik duim mee x
     
  5. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    OOOOH IK ZIE HEM OOK! :o::D Kippenvel van top tot teen! Mijn borsten waren ook het eerste teken.. Wanneer ga je weer testen? Mijn hemel wat fijnnnnnnn!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  6. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    @BB83 stiekem bij je andere berichten gekeken en daar zag ik een tweede goede test!
    Ben echt ontzettend blij voor je! Het is je zo gegund! Op naar de eerste echo! Woehoee! :thumup:
     
    BB83 vindt dit leuk.
  7. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    IK HEB OOK GEKEKEN!!! JIJ BENT ZWANGER. Wauw!!!! Superblij voor je!! Eindelijk!! Xx
     
    BB83 en TMR vinden dit leuk.
  8. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Haha. Dankjewel dames. Ja ben supersuperblij. Nu is echt :D

    Hier ook nog even voor de vorm :rolleyes:
    Heb ook mijn 2 beste vriendinnen vandaag gebeld en het nieuws al gedeeld. Zij weten van ons traject. En ik moest nota bene 2 weken geleden verplicht thuis "slapen" nadat ik met ze bij een concert was geweest ivm de ovitrelle spuit die ik toen moest zetten. Lekkere timing hahaha.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    TMR en Ukkie1 vinden dit leuk.
  9. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Ja nu is het echt! Nu mag je lekker mee 'klagen' over je kwaaltjes!
    Oh ja hahah dat is maar goed ook dat je thuis hebt 'geslapen' dan!
    Hoe voel je je? Merk je al wat meer?
     
    BB83 vindt dit leuk.
  10. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hee dames. En vanochtend de meest duidelijke test... nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

    Heb soms bij vlagen wat last van misselijkheid, maar het is goed te doen, nog weinig mee te klagen ;) En mijn borsten zijn voller/gevoelige tepels. Dusja. Aftellen tot eerste echo....!
    Hoe is het bij jullie @TMR en @Ukkie1
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Bacio en Ukkie1 vinden dit leuk.
  11. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Ik dacht vandaag nog aan je!!!! Gefeliciteerd meid, daar kan je niet meer omheen!!! Wanneer is je 1e echo?
    En vertrouwen hebben meid!! T gaat vast goed!!

    Hier redelijk. Beetje aan t tobben met een soms erg ongelukkige baby, veel kreunen, steunen, scheetjes, lijkt refluxachtige klachten te hebben... Dus dat is gewoon heel rot en zielig!!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  12. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Thanks! Op zich voel ik me ook goed en het buikgevoel is ook zoals het volgens mij hoort te zijn. Het is de eerste dus alles nieuw he. Aftellen tot over 3 weken, dan heb ik die eerste echo. Pffff.

    Wel een beetje getob met je kleintje zo te horen. Maar is vast in goede handen met zo'n lieve moeder ;)
     
  13. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Wauw wat een mooie oplopende testen zeg! Ongelooflijk dat het toch kan he.. Ik kon het met de eerste testen nog niet geloven! Nou het was toch echt zo haha.
    Halverwege januari gaat het gebeuren zeker?

    Hier gaat het wel goed.. Wordt allemaal steeds wat pittiger! Merkte afgelopen nacht dat omdraaien in bed ook niet meer zo makkelijk gaat, sjouw een heel gewicht van de ene kant naar de andere kant haha. Maar ben aan het aftellen... :thumup:
     
    BB83 en Ukkie1 vinden dit leuk.
  14. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Oh komt steeds dichterbij @TMR
    Nog even en dan is ze er!

    Hier nu 5 weken. Ben al enigzins aan het idee van zwanger zijn gewend. Ga me ook aanmelden bij moeders voor moeders. Heb immers ook gebruik gemaakt van de medicijnen. Is het minste wat ik kan doen.
    Voel me okee. Bij vlagen wat misselijk en kan ontzettend uit mn slof gaan thuis tegen mijn vriend. Ben soms echt zo nukkig dat ik er zelf nóg chagerijniger van word. Haha. Zo ben ik normaal echt niet!! Nu onderweg naar een vriendin en aan haar ga ik het ook al vertellen. De rest (familie/werk/rest vd wereld) komt na de echo ergens... ;)

    Edit; en voor mij is de datum nu 25 januari 2019
     
    Bacio, TMR en Ukkie1 vinden dit leuk.
  15. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Jaaa nog even.. :D

    Ja precies, ik denk dat (bijna) iedereen die in de MMM heeft gezeten het belang van moeders voor moeders heel goed inziet. Was ook heel blij dat ik dat ook kon doen, 10 weken lang, hoppaa!
    Oh jaa?! grappig dat iedereen zo anders reageert op een zwangerschap, ik totaal niet misselijk of chagrijnig geweest. Hoop dat het niet erger wordt voor je!
    Leuk joh! Spannend he.. :D Mijn hart zat in mn keel toen ik mijn beste vriendin de zw.test liet zien.. Toen huilen haha. Geniet ervan!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  16. newlywed2010

    newlywed2010 Actief lid

    26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Ik zie Gonal F, heb je IVF gehad? Ik kom hier weer even binnenvallen na lang weg geweest te zijn. Ik heb net de terugplaatsing van een embryo achter de rug. Het is uiteindelijk IVF geworden voor ons. IUI deed niks... ook helemaal klaar mee!!
    We lopen bij MCK Leiderdorp en ben erg tevreden over de zorg daar. Nu twee spannende wachtweken.. niet te doen! Liefs
     
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Heee @newlywed2010 das effe geleden!! Spannend hoor IVF! Ik duim voor je dat het is gelukt.

    Hier nog gewoon via de normale weg in de slaapkamer zwanger geworden ;) mbv de Gonal-F en ovitrelle dan. En goede time management haha :roflmao:

    Hoeveel IUI pogingen heb je uiteindelijk gehad dan? En is dit je eerste ivf ronde??
     
    newlywed2010 vindt dit leuk.
  18. newlywed2010

    newlywed2010 Actief lid

    26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Ja! Ook ontzettend druk met werk gehad afgelopen maanden. We hebben uiteindelijk 7 keer IUI gehad en een operatie. Er is een clip op mijn linker eileider gezet en verklevingen weggehaald aan de rechter, toen nog drie keer IUI, maar ik had er echt geen vertrouwen meer in, werd er zo moedeloos van! Toen zijn we doorverwezen voor IVF en dat verloopt volgens het boekje volgens de arts:) Nu alleen de innesteling nog! Zo spannend! Het is onze eerste poging en we hebben er 5 in de vriezer. Super om te zien dat je zwanger bent!! Ik hoop dat je je goed voelt.
     
    BB83 vindt dit leuk.
  19. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Lief van je hoor. Dankjewel!!
    Pfff dat IUI is ook nog een tegenvaller voor jullie dus. Je IVF start klinkt al een stuk positiever inderdaad! Ben wel blij dat me dat tot nu toe bespaard is gebleven moet ik heel eerlijk zeggen. De MMM was voor mij al intens genoeg. Moest de laatste ronde met prikken 7x terug naar zkh voor fm, zo hectisch ook combineren met fulltime baan en dan het prikken 29 dagen achter elkaar. Maar het resultaat van dan de eerste keer die positieve test is zo geweldig!! Gun het jou ook zo. X
    Enne ik voel me verder prima, naast de gebruikelijke kwaaltjes. Nog niks te klagen hoor ;)
     
    newlywed2010 vindt dit leuk.
  20. newlywed2010

    newlywed2010 Actief lid

    26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Gelukkig!! Ja, dat snap ik heel goed. We hebben een eigen bedrijf, vandaar dat ik wat flexibeler om kon gaan met werktijden, maar het was zeker belastend en de punctie ook zeker geen pretje! Ook had ik geregeld blauwe plekken op mijn buik van het spuiten, dus al met al een gedoe aan dat lijf;) Maar ik heb er echt alles voor over om ook (weer) zwanger te worden. Alleen het idee al dat deze embryo nu in de baarmoeder zit ipv in mijn eileider, stemt me al vrolijk;) Nu nog blijven plakken :) Het enige lastige is de onzekerheid steeds, en nu weer. Maar dat heeft iedereen hier wel denk ik!
    Fijn dat je je goed voelt!!
     

Deel Deze Pagina