Begin van de bevalling? Enorm drukkend gevoel in vagina

Discussie in 'De bevalling' gestart door Misssunshine, 16 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misssunshine

    25 jul 2014
    37
    11
    8
    Ik heb sinds een aantal dagen een enorm drukkend gevoel in mijn vagina. Ben nu 38.4. Eerste bevalling begon 38.6.
    Kindje is al helemaal ingedaald, ligt vast en goed. Vandaag lijkt het weer best toe te nemen.
    Voel de baby wel gewoon goed nog en heb het de hele tijd. Wil ook in kleermakerszit zitten lekker met de benen wijd dan doet het niet zo’n pijn.
    Herkenbaar voor iemand?
     
  2. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.431
    2.867
    113
    Ja. Maar ik heb wel weken met dat gevoel rondgelopen. Uiteindelijk met 41 weken bevallen.
    Hopelijk hoef jij niet zo lang te wachten ;)
     
  3. Misssunshine

    25 jul 2014
    37
    11
    8
    Oh getsie dat neen je haha
    Wat naar zeg! Alsof je hard getrapt bent :p
    Hopelijk komt hij snel haha
     
  4. kars

    kars Actief lid

    27 mrt 2016
    150
    36
    28

    Hier al weken hetzelfde gevoel .. heel vervelend .. als ik een tijdje heb gezeten of uit bed komt is het nog erger..
    Baby is ook helemaal ingedaald en ligt helemaal vast...
    Afwachten maar...
     
  5. Misssunshine

    25 jul 2014
    37
    11
    8
    Ah een paar weken zelfs.. idd dan ben je helemaal houterig enzo. Afwachten is het enige dat we kunnen!
     
    kars vindt dit leuk.
  6. Donkerblauw

    27 aug 2014
    30
    5
    8
    NULL
    NULL
    Inderdaad dat wil denk ik nog niet zoveel zeggen. Ik loop al sinds 30 weken rond met een beurs en drukkend gevoel aan de onderkant zeg maar. De baby is ook al helemaal ingedaald.
    Heb soms het idee dat de baby al tussen m'n benen hangt :confused:

    Succes in elk geval!
     
  7. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    ik heb dit gevoel bij de vorige 2 ook in de laatste weken van de zwangerschap gehad. Helaas is het bij de 3de nu al af ent oe het geval als ik een lang stuk heb gelopen of veel heb gedaan
     
  8. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Ik had het deze 2e zwangerschap al redelijk vroeg bij 36 weken. Kan echt amper fatsoenlijk lopen. Dus het kan, maar het kan ook zijn dat je er nog even mee door moet waggelen... succes!
     

Deel Deze Pagina