Help, wat denken jullie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LadyZorra, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi,

    Ik zit met een onduidelijk dilemma...
    Gister was mijn temp gedaald naar 36.6, dus ik dacht de :evil: zullen wel snel verschijnen. Vanmorgen weer getempt en was 36.9, dus weer omhoog. Sinds vandaag ook last van spotting ( :oops: )
    Heb wel een ongi gevoel, maar er komt niks en m'n temp is weer omhoog, dat kan toch eigenlijk niet als je ongi moet worden?
    Ik zit op dag 27 vandaag.

    Wat zouden jullie doen?
     
  2. dib

    dib Fanatiek lid

    11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Je langste cyclus is 29 dagen dus ik zou nog even wachten met testen.
     
  3. Marijn

    Marijn Fanatiek lid

    22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik zou nog een paar dagen wachten, wie weet kondigt je menstruatie zich aan en is er iets anders waardoor je temp. omhoog is gegaan. Pas als je echt overtijd bent zou ik een test doen als ik jou was...
    Succes,
    Liefs,
    Marijn
     
  4. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik doe zelf niet tempen, maar ik heb eens gelezen dat je een temperatuurdaling kan hebben bij een innesteling. En daarna gaat je temp dan weer omhoog.
     
  5. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey Lady Zorra!

    Da's lang geleden! En ik zie dat jullie alweer een heel stuk verder zijn in het traject, gelukkig alles goed! Nu alleen nog een goed zwemmertje en een mooi ei bij elkaar....en hup een beebje!

    Wens je heeeeel veel succes! Hoewel mss niet verstandig zou ik als ik jou was testen...liefst met een Matcare-test (via internet, volgende dag in huis na bestellen) want die detecteert heel snel een zwangerschap...maar de andere meiden hebben gelijk: wachten tot 29 dagen is ws slimmer...ik zou het alleen niet zo lang uithouden bij stijgende temp!

    Liefs,
    Koosje
     
  6. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    oeps...zie nu dat jij je mailtje schreef op 20 maart.....dus je weet het inmiddels al wel....en en en?

    Koosje
     

Deel Deze Pagina