Eisprong of rammelende eierstokken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja1981, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1981

    22 jul 2008
    40
    0
    0
    Ik heb een vraag! Donderdagavond geklust, maar verder niets aan de hand. Sinds gister (zaterdag) voel ik mijn eileider heel erg. Ik vraag me af, komt er nu nog een eisprong of zijn het gewoon mijn eierstokken die van slag zijn door de clomid? Natuurlijk hoop ik het eerste, maar zal ik dan nu niet te laat zijn met klussen? Mijn mannetje had gister echt geen zin en was zoooooo moe, dat we het niet hebben gedaan. Vanmorgen heb ik hem wel afgetrokken en zijn sperma opgevangen, maar het duurde even voor het in mijn lichaam zat :oops: . Ik denk dat vandaag nogb een keer klussen weinig zin heeft. Wie heeft hier ervaring mee? En zal de eisprong nog komen of zal ie al zijn geweest? Of is het helemaal niks en is het gewoon de clomid? (Ik voel het trouwens ook alleen links).
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Je kan je eisprong voelen maar als je hem anders nooit voelt, hoeft dat het nu ook niet geweest te zijn.
    Het beste is om rondom de eisprong te klussen en of het dan gelukt is...ja, dat weet je nooit zeker.
    Je hebt je best voor nu gedaan...afwachten maar.
    Succes!
    Elmo
     

Deel Deze Pagina