bekeuring

Discussie in 'De lounge' gestart door verzorgingsmiep, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heb overigens niet alle 6 blz gelezen, mijn reactie is gewoon op het krijgen van een bekeuring in het algemeen.
     
  2. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Heb jij dan nooit eens een bekeuring gehad Booey?
    Tuurlijk weet ik dat het mijn eigen schuld is en ja ik zit nu op de blaren.
    Maar het bedrag viel wel mee en zo vaak rijd ik echt niet te hard.
    Over het algemeen houd ik mij netjes aan de regel.
     
  3. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Maar het is ook een verplichting voor die ouders om voor hun kinderen te zorgen zeg je.
    Klopt, maar dan moeten ze natuurlijk wel in leven blijven.............
     
  4. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ben het er niet mee eens dat je maar zelf moet weten of je je gordel draagt.
    Tis dan wel je eigen leven waar je mee speelt maar tis niet jou persoonlijke beurs die de kosten gaat betalen.
    Als ze deze regel niet verplicht hadden gesteld waren er zoveel meer ongelukken met grotere letsels die allemaal betaald moeten worden uit ons zorgstelsel. En dan waren de premies nog duurder dan nu al t geval is.
    Dus als iemand zegt het is mijn keuze, mijn lijf, dus mag ik t zelf bepalen, zegt diegene dan ook dat hij/zij geen medische hulp wil als er iets gebeurt? Laat mij maar lekker creperen?
    Denk t niet.
     
  5. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Tuurlijk wel, en dat was ook eigen schuld dikke bult!
    Reed op de snelweg zonder gordel om, ja gewoon dom. Is me sindsdien trouwens nooit meer gebeurd. Werd door de politie ingehaald en daarna aan de kant van de weg gezet (da's pas genant!) en kreeg een bekeuring van toendertijd 60 gulden. Zonde geld. En ik wist ook dat het niet mocht.
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Het ging over het schuldgevoel dat je hebt als de andere partij geen gordel droeg bij een eventuele aanrijding.
    Dat is wat anders.
     
  7. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Twee weken geleden... Het was wel niet voor te hard rijden, maar toch:
    Telefoneren in de auto, er zit een carkit in, maar er was nogal veel storing, dus even de telefoon eruit pakken en aan het oor...
    Binnen een minuut reed oom agent naast de auto en verzocht toch dringend om even te stoppen.
    130 euro.... auw :cry:

    Natuurlijk eigen schuld, dikke bult, maar toch baal ik dan als een stier (ik ga dan altijd uitrekenen hoeveel uren ik weer voor niks gewerkt heb :( )
     

Deel Deze Pagina