Bikini

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marlous, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

    Marlous Niet meer actief

    Ik ga in september op zonvakantie/huwelijksreis naar Egypte. Ik ben dan 5 maanden zwanger. Nou zit ik met mijn badkleding. Ik heb niet zo'n zin een badpak aan te trekken, daar wordt je zo'n olifant van! Ik heb normaal een bikini, maar kan dat? Ik heb dan al een redelijk buikje denk ik, dan gaat dat niet in een gewoon bikinibroekje denk ik. En ik heb onderbroeken gezien voor een zwangere, maar dat leek echt een tent, dus dat lijkt me ook niks in bikinivorm. Weet iemand nog iets anders? Misschien een soort rokje-achtig iets ofzo, iemand een idee? Ik ben zelf vrij klein van stuk.
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Zou gewoon een goedkope bikini halen rond die tijd. Eind van de zomer is er vanalles in de aanbieding, of anders zo'n ding van Hans Textiel, neem je die gewoon in de maat waar je dan inpast.
    Ik heb laatst nog wat geprobeerd, van mijn bikini wist ik dat dat niet meer ging passen, maar mijn badpak zat ook werkelijk voor geen meter.
     
  3. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Gewoon een lage bikinislip kan best, onder je buik.
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Je hebt wel van die tankini's toch (heet dat echt zo?) maarre...bikini kan toch best!
    Kijk maar eens bij Prenatal ofzo...
    Ikzelf heb voor een badpak gekozen...zus had er 1 liggen (een nieuwe) en mijn bikini: daar willen deze niet meer in (.)(.)
    Nieuwe kopen, waarom ;) heb dat badpak liggen ja.
    Persoonlijk vind ik een badpak wel mooier...maar dat is een kwestie van smaak ;)
    Ik zou gewoon eens gaan shoppen...dan zie je wel wat je het mooiste, prettigste vindt.
    Elmo
     
  5. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik heb woensdag nog gezwommen in mijn gewone bikini. En mijn buik is echt gigantisch! Dus het kan wel!
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Mijn voorgevel is 2 maten gegroeid en mijn kont geloof ik ook, dus ik wou me die teleurstelling maar besparen.
     
  7. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ja, dan kan je inderdaad beter een grotere bikini ergens vandaan halen..
     
  8. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Ik draag nog steeds mij eigen bikini zo een touwtjes ding zeg maar... daarvan kun je het broekje verstellen en je boven stukje ook en die driehoekvormen die je (.)(.) bedekken kan ik nog beetje opzij schuiven .... dus ik kom een heel eind!
     
  9. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Bij Prenatal heb je bikini's..
    En ik heb de mijne gekocht bij Livera..
    Je kunt daar de broekjes los van de topjes kopen als je verschillende maten wil.

    Ik heb een tankini met een broekje eronder met korte pijpjes!
     
  10. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    bij wehkap heb je bikini's in grote maten van liefs Bo zo eentje had ik deze zomer ook.. er zat een extra stuk stof bij de buik die je als het nodig was over je buik kan trekken en anders dubbelvouwen en had je een gewoon broekje was erg handig!
     
  11. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Ik zou gewoon lekker in je bikini gaan! Met 5 maanden zwangerschap lag ik in Turkije aan het strand mét bikini.
    Ik vind badpakken verschrikkelijk, waarom zou je er dan ineens in moeten lopen als je zwanger bent?

    Ik denk maar zo: showen die prachtige buik!
     
  12. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik heb een gewone bikini gekocht (wel nog een cupmaat groter) met een laag broekje. Gaat prima hoor! Ik heb juist de grootste moeite om een passend badpak te vinden ivm mijn grote cupmaat!
     
  13. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb bikini's gepast bij Prenatal, maar die bovenstukjes waren echt veel te klein. Misschien leuk als je van cup B naar C gaat, maar als je al cup C of groter hebt, gaan die echt niet passen als je zwanger bent. Leek wel of de broekjes wel groter werden, maar de cups niet.

    Ik ben op vakantie ook net 5 maanden zwanger, denk dat ik mijn oude bikini nog wel aan kan en heb voor het echte zwemmen (wil ook gaan zwemmen tijdens de zwangerschap) een badpak gekocht
     
  14. louloutje

    louloutje Actief lid

    23 mei 2007
    190
    0
    0
    ik heb mijn bestaande bikini's gewoon, maar heb er van die korte rokjes bijgekocht in badpak/bikinistof in de kleur van de bikini. Die passen prima om mijn buik en bedekken het broekje. Kunt er mee zwemmen etc. Helemaal geweldig!
     
  15. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi Marlous,

    Ben net terug uit Portugal en heb mijn gewone bikini's van vorig jaar nog gedragen. Niks mis mee hoor, gewoon lekker doen.

    Liefs Kari
     
  16. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Toen ik 13 weken zwanger was zijn we op vakantie naar Frankrijk geweest en ik had mijn oude bikini meegenomen, want had nog nauwelijks buik en inderdaad, een grote buik kan ook wel, gewoon broekje lager doen. Maar het bovenstukje paste eigenlijk niet echt meer... tja het paste wel, maar zag er eigenlijk niet uit. En in Frankrijk kon ik niets vinden in mijn cupmaat (DD, E) en die triangeldingen zijn funest voor je schouders en nek met dat gewicht eraan...

    Maar de tip van Berna, over Liefs Bo, is misschien wel wat, ga ik ook even kijken. Ik wil als het wat mooier weer wordt nog wel lekker zwemmen.

    groetjes,
    Snoopy
     
  17. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb een gewone bikini en een zwangerschapsbikini gekocht. Het broekje bij de zwangerschapsbikini valt ietsje hoger en zit minder strak. Die vind ik wel comfortabeler zitten dan mijn gewonen bikini.
    Grote borsten is lastig. Maar om een zwangerschapsbikini te kopen met cup A is ook heeeel lastig. Want voorgevormde zwangerschaps bh`s en bikini`s bestaan amper. Na veel zoeken heb ik er een van noppies gevonden.
     
  18. roshi

    roshi VIP lid

    8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @Marlous hoi Marloes wij gaan ook in sept naar Egypte. wanneer gaan jullie precies en waarheen?

    Liefs Shir
     
  19. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Ik zwem nu (37 weken) nog gewoon in m'n bikini hoor! Heb wel een grotere moeten kopen omdat m'n (.)(.) niet meer in m'n oude pasten maar verder niet anders als anders! Vind badpak helemaal niet mooi en met mijn 22 jaar ook niet echt charmant hihi :)
     
  20. Dandelion

    Dandelion Actief lid

    20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Ik heb pas een bikini van Mamalicious gekocht, leuk patroon en maar 22,95, wat mij reuze meeviel.
    Ga over een week naar Portugal, dus ga ik 'm even lekker uit testen!

    Dandelion
     

Deel Deze Pagina