Ben gewoon even nieuwsgierig!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door lily26, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hai,

    Zou iemand mij iets kunnen vertellen over mijn temp kaartje?
    Ben namelijk heel erg benieuwd of jullie er iets in zien...
    Weet dat er wel wat witte stipjes in zitten maar als je die voor lief wilt nemen?
    Ik hoop zelf op innestelingdip ofzo maar volgens mij zou die dan te vroeg zijn niet?
    Alvast hartstikke bedankt.

    [​IMG]
     
  2. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    [​IMG]

    Sorry die hier boven ging niet helemaal goed!
     
  3. dib

    dib Fanatiek lid

    11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Het zou i.d.d. een innestelingsdip kunnen zijn! Maar houd je daar niet te veel aan vast want dan kan het alsnog misgaan vóór je ongi.
    Maar het ziet er wel goed uit ;)
     
  4. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Innestelingsdip denk ik idd. Ben benieuwd wat je temp de komende week allemaal doet.
     
  5. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Leuke reacties meiden!

    @dib FIJNE VAKANTIE!Ga je nog weg?

    @my precious

    Leuk dat je altijd en overal reageerd!Ik kom je echt overal tegen..zo leuk..lekker enthousiast en dat al met de eerste ronde!(heb jij ook al veel onderzoekjes gedaan ofzo?Weet altijd meteen antwoord op iedereen z'n vragen)

    Hoop dat mijn temp nog erg leuke dingen gaat doen... :)
    Heb trouwens vanmmorgen ook eens rectaal gemeten en dat scheelde 0.2 gr met oraal dus eogenlijk liggen mijn temps nog hoger!
    Maar ja daar kunnen we nog nix mee omdat ik niet weet wat mijn temp normaal is...maar toch hoog is altijd goed toch :) :)
     
  6. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Hahah :D ja ik ben overal en nergens :). Vraag me niet hoe het kan, maar als ik eenmaal interesse voor heb dan onthoud ik echt alles. Normaal dus echt niet. Maar goed :). Als je iets wilt dan leer je er ook over.

    En ja eerste ronde. Maar psychies waren we er al heel lang mee bezig, wilden eerst alles goed voor elkaar hebben :). Wel erg spannend nu. Voorral omdat ik denk dat ik me innestelling heb gehad vandaag door het roze en bruine bloed.
     
  7. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ga het voor je hopen meid!
    Maar volgens mij ben jij ook wel vrij volwassen voor je leeftijd,want mijn collegaatjes van jouw leeftijd praten toch anders en meoeten nog niet aan kids denken...mooi dat iedereen zo verschillend kan zijn he!

    Laat je wat weten...spannend!(wanneer ga je testen?)
    IK denk volgende week di..pff duurt nog zolang, helemaal omdat ik een mega grote cyclus heb!Geduld is een schone zaak.... :oops: ;)
     
  8. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Leuk om te horen lily :D. Ik ben ook volwassener dan me vriendinnen van 20, ook wel erg irritant. Soms voelt het net alsof hun 14 zijn zeg maar :(. Maar door verleden word je ook wel gevormd. :oops:

    Ik denk dat ik 6 sept ga testen. Idd geduld is een schone zaak, wel erg rot zo'n lange cyclus.
     
  9. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ja dat klopt en ook niet altijd fijn dus..
    Ik mag dus eerts testen spannend.Laten elkaar wel iets weten he! ;)
     
  10. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ja is goed :) ben erg benieuwd naar je test!
     
  11. dib

    dib Fanatiek lid

    11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ja! Maandag vliegen we naar Portugal waar het nu een heerlijk temperatuurtje is van 28 graden, zalig! [​IMG]
     
  12. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ik zeg..GENIETEN dan!
    Fijne vakantie!
     
  13. dib

    dib Fanatiek lid

    11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Dank je! Ben al druk aan het wassen en strijken. De koffer mag 20 kilo zijn, dan mag er dus veel worden ingepakt ;) , jurkjes en rokjes zijn niet zo zwaar!
     

Deel Deze Pagina