Ben ik zwanger? HELP!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LittleMeStphnie, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

    LittleMeStphnie Fanatiek lid

    14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Goeiedag dames,

    ik ben Stephanie en 19 jaar.
    ik heb een kleine 2 weken geleden mijn menstruatie gehad al was het bijna geen menstruatie te noemen. normaal ben ik het 4 a 5 dagen zeker wel ,, en nu was ik er heel snel vanaf mis echt 2 dagen geduurd.

    sinds deze week vooral vanaf zondag na mijn voetbalwedstrijd.

    Kreeg ik enorme last van een opgeblazen buik echt pijn deed het bukken en van zitten opstaan was erg pijnlijk lopen ook af en toe.

    Vanaf maandag a dinsdag is het echt begonnen, iedere dag enorm misselijk, lucht opboeren, rommelende darmen, opgeblazen onderbuik, hoofdpijn overal trek in maar ik neem bijna niets ivm me misselijkheid. Dinsdag heb ik voor de zekerheid een test gedaan was negatief.

    Kan ik zwanger zijn ?? moet ik maandag opnieuw een test doen??.

    ik heb ook veel last van witte afscheiding ben maar een inlegkruisje in gaan doen word er gek van, en ik ben iets donkerder geworden alsof ik even snel onder de zonnebank ben geweest vooral mijn buik en benen?.

    (BTW dit is gewoon uitvoorzorg ben ik zwanger is hij/zij van harte welkom. ik ben verloofd met mijn vriend en ben bezig met een huisje dus echt vervelend is het niet. maar moet het echt even weten ivm mijn voetbal wedstrijden ik speel vrij hoog en van stilstand ineens sprinten is niet zo leuk voor de baby ).. xx:)
     
  2. LittleMeStphnie

    LittleMeStphnie Fanatiek lid

    14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Op dit moment weer, heel misselijk een opgeblazen onderbuik alsof ik ongesteld word, en hoofdpijn die opkomt.
     
  3. klungel

    klungel Actief lid

    12 sep 2009
    323
    0
    0
    Hallo,

    Ik voetbal zelf ook dus weet hoe je je voelt, je wilt graag weten of je zwanger bent! En daar kun je maar op 1 manier achter komen doe een testje zou ik zeggen!!

    Succes ermee

    Groetjes Klungel
     
  4. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.487
    857
    113
    De laatste test was negatief.. Kan zijn dat je te vroeg was met testen..
    Maar ik denk dat je zelf ook wel weet of de kans reëel is, ik weet niet of je aan de pil bent en die wel/niet vergeten bent. Of dat het condoom is gescheurd/vergeten te gebruiken.. Is bovenstaande niet aan de orde dan is de kans zoiezo al klein..
     
  5. Elance

    Elance Fanatiek lid

    27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik zou toch ook nog eens een test doen (CB digital eventueel of een kv 2v5) en als die negatief zijn zou ik eerder eens naar de ha gaan want misschien ben je wel ziek ofzo en is het dus iets totaal anders dan een zwangerschap.

    Veel succes!
     
  6. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als je 2 weken geleden ongi was dan denk ik dat je niet zwanger bent en je test ook nog negatief is.
    Succes!
     
  7. Morena23

    Morena23 Lid

    6 okt 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 dagen voor nod testen :) heb ooit .. 7,6,4 dagen getest waren negatief
     
  8. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Inderdaad, dan zit je rond je eisprong!

    Als die ongi geen echte ongi zou zijn, maar een innestelbloeding, had je nu al lang duidelijk positief moeten testen.

    Ik ga er van uit dat je gewoon een lichte ongi hebt gehad en dat je nu in deze periode even flink moet klussen als je graag een kindje wilt.

    En dan over twee weken een zwangerschapstest doen.

    Succes!
     
  9. void

    void Fanatiek lid

    19 mei 2012
    2.356
    18
    38
    0161
    Ik sluit me hier bij aan!
     
  10. Myrthe

    Myrthe Niet meer actief

    Verplaatst naar zwangerschapstesten.
     

Deel Deze Pagina